Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
VIJESTI
Pročitajte najnovije vijesti iz BMW svijeta.
Novi BMW Z4
BMW M Performance Parts Concept
Početak proizvodnje novog BMW-a serije 8 Coupé u Dingolfingu
Novi BMW M3 CS
BMW Concept iX3
Novi stilovi iz BMW Lifestyle kolekcije
Novi BMW M2 Competition
BMW M5 izabran za World Performance Car 2018.
NOVI BMW Z4
BMW ima bogatu povijest roadstera koji su se izdvojili kao ikone čistog zadovoljstva u vožnji. A sada se još jedan pridružuje kući slavnih u obliku novog BMW-a Z4 - vrhunskog sportskog automobila s klasičnim mekim krovom od tkanine, dizajnom karoserije punim emocija i purističkom unutrašnjosti usmjerenoj na vozača. Dvosjed je sustavno dizajniran za maksimalnu agilnost, uzbudljivu dinamiku i vrhunsku preciznost upravljanja s izravnom reakcijom. Novi BMW Z4 kombinira svoju sportsku vještinu na cesti s bogatstvom naprednih i vrhunskih značajki opreme na području pomoći vozaču, upravljanja i povezanosti.
Proporcije automobila pružaju najočitiji dokaz o tome kako je koncept klasičnog roadstera reinterpretiran. U usporedbi s prethodnikom, novi BMW Z4 narastao je duljinom za 85 milimetara na 4.324 milimetara, širi je 74 milimetara (sada 1.864 milimetara) i 13 milimetara viši (1.304 milimetara). Skraćivanje međuosovinskog razmaka od 26 milimetara na 2.470 milimetara služi za izoštravanje agilnosti, kao i znatno širi razmak između kotača - 1.609 milimetara na prednjem kraju (+ 98 mm) i 1.616 milimetara na stražnjem kraju (+ 57 mm). I konstrukcije karoserije i podvozja imaju iznimno veliku krutost, a novi dizajn prednje i stražnje osovine pruža automobilu daleko sportskiji polet, a u isto vrijeme jamči visoku razinu udobnosti. Centralno mjesto sjedenja, nisko težište, minimalizirana masa i idealna raspodjela težine od 50:50 su dodatni faktori koji doprinose opojnoj dinamici novog BMW-a Z4.
Pariški sajam automobila bit će domaćin premijere novog BMW-a Z4 u listopadu 2018. godine. Model će zatim biti lansiran u ožujku 2019. godine s izborom od tri varijante modela, uključujući opciju BMW M Performance. Novi BMW Z4 M40i (kombinirana potrošnja goriva: 7,4 - 7,1 l/100 km [38,2 - 39,8 mpg imp], kombinirana emisija CO2: 168 - 162 g/km*) pokreće šesterocilindarski redni motor koji isporučuje 250 kW/340 KS. BMW Z4 sDrive30i (kombinirana potrošnja goriva: 6,1 - 6,0 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 139 - 137 g/km*) i BMW Z4 sDrive20i (kombinirana potrošnja goriva: 6,1-6,0 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 139 - 137 g/km*), u međuvremenu pogone četverocilindarske jedinice koje imaju maksimalne snage od 190 kW/258 KS i 145 kW/197 KS.
Dizajn vanjštine: čista estetika umotana u novi jezik dizajna.
Jasan i precizan jezik dizajna i brojni prepoznatljivi detalji serviraju najvažnije značajke novog dizajna vrhunske vanjštine BMW-a Z4 prepunog emocija. Dvosjed ima spušten, sportski i kompaktan izgled, bez obzira je li mekani krov izvučen ili spušten. BMW bubrezi s novim dizajnom mrežne rešetke i - po prvi put - okomitim rasporedom prednjih svjetala, automobil stvara neizbrisiv dojam prednjeg kraja. Novi BMW Z4 opremljen je standardnim LED svjetlima, a dodatna prilagodljiva LED prednja svjetla imaju matrix funkciju za duga svjetla koja ne zasljepljuju i svjetla za vožnju u zavojima.
Izduženi poklopac motora sa linijama u obliku strijela usmjerenim na masku okružuje kućišta kotača u stilu "školjke" tako karakterističnom za klasične sportske automobile. Spojevi na bočnim stranama poklopca spajaju se u gornju liniju koja se vraća niz bočne strane sve do stražnjih svjetala. Druga linija izlazi iz velikog otvora za izlaz zraka sa stražnjeg kraja od kućišta prednjih kotača. Ovo međudjelovanje površina oponaša protok zraka koji prolazi duž novog Z4, dok integralni spojler poklopca prtljažnika, vitko L-oblikovane svjetlosne jedinice i difuzor postavljaju ton mišićavom stražnjem kraju automobila. Postoji izbor od devet nijansi boja karoserije, a tkanina mekog krova dolazi u Black boji kao standard ili Anthracite boji s efektom srebrne kao opcijom. Njime se električno upravlja i može se otvoriti ili zatvoriti za deset sekundi, čak i kada putujete pri brzinama od 50 km/h.
Unutrašnjost: jasan fokus na vozača s aurom visoke klase.
Sa svojim dizajnom kokpita usmjerenog na vozača, linijama koje se prelijevaju prema naprijed s dinamičnim poletom i letvicama ograničenim na samo nekoliko područja, kabina novog BMW-a Z4 pruža sliku neograničenog zadovoljstva u vožnji. Galvanski detalji detaljno doprinose sofisticiranom ambijentu roadstera, dok jasno strukturiran sustav kontrola još jače fokusira pozornost na iskustvo vožnje.
I vozač i putnik se smještaju u sportska sjedala s integriranim naslonima za glavu specifičnim za model. Unutrašnjost BMW-a Z4 sDrive30i dolazi kao standard s Vernasca kožom, a BMW Z4 M40i ima kožu i Alcantara unutrašnjost. Opcijska brana protiv propuha se uklapa u ravninu između fiksnih šipki protiv prevrtanja. I prostor za odlaganje iza sjedala, držači za šalice ispod središnjeg poklopca naslona za ruku (koji se otvara u dva dijela s uzdužnom podjelom), te veliki džepovi u vratima pružaju dodatne praktične značajke. Kapacitet prtljažnika ima 281 litara bez obzira je li mekani krov podignut ili spušten - povećanje od više od 50 posto u odnosu na prethodni model.
Moćni motori, sustavno poboljšana šasija.
Motori dostupni za novi Z4 imaju bezbroj detaljnih poboljšanja i obećavaju pulsirajuću isporuku snage karakteristične za marku. Oni šalju tu snagu na cestu kroz najnoviju generaciju Steptronic Sport prijenosa od osam stupnjeva. U BMW-u Z4 M40i je 3,0-litrena redna šesterocilindarska jedinica s M Performance TwinPower Turbo tehnologijom. Motor snage 250 kW/340 KS generira najveći zakretni moment od 500 Nm i ubrzava roadster od 0 do 100 km/h u 4,5 sekundi. Postavu motora popunjava par 2.0-litrenih četverocilindarnih jedinica. Varijacija u novom BMW-u Z4 sDrive30i ima 190 kW/258 KS i 400 Nm, što mu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h u 5,4 sekundi. U međuvremenu, u novom BMW-u Z4 sDrive20i, maksimalna snaga od 145 kW/197 KS i maksimalni zakretni moment od 320 Nm prevode se u vrijeme ubrzanja od 0 do 100 km/h u 6,6 sekundi. Tri pogonske jedinice dolaze s filtrom za čestice benzina kako bi se dodatno smanjile emisije, a sve varijante modela su u skladu sa Euro 6d-TEMP standardom emisija.
Tehnologija šasije u novom BMW-u Z4 dizajnirana je u svakom dijelu radi vrhunske agilnosti i dinamike rukovanja, a sastoji se od novodizajnirane zglobne opruge s dvije osovine na prednjem kraju i osovine stražnjeg kraja s 5 veza koja debitira u BMW-ovom roadsteru. Ova kombinacija je pogodila pravu ravnotežu između sportskog poleta i udobnosti vožnje. Još jedna značajka na standardnoj opremi je promjenjivo sportsko upravljanje s podešavanjem pomoćne snage i kuta upravljanja kako bi odgovaralo situaciji.Prilagodljivi M Sport ovjes, M Sport kočnice i elektronski upravljani M Sport diferencijal (sve dio standardne specifikacije za novi BMW Z4 M40i, zajedno s gumama visokih performansi) još više povećavaju sposobnost sportske vožnje automobila. S ovim sustavima šasije, odabirom COMFORT, SPORT ili SPORT+ režima rada s prekidačem za iskustvo vožnje sasvim se jasno mijenjaju reakcije automobila. Standardni 17-inčni (BMW Z4 sDrive20i i BMW Z4 sDrive30i) i 18-inčni (BMW Z4 M40i) lakometalni kotači, plus opcijske 19-inčne stavke, su svi namijenjeni gumama različitih veličina.
Širok raspon sustava pomoći vozaču povećava udobnost i sigurnost.
Vodeća razina sustava za pomoć vozačima u ponudi dodatno ističe visokonapredan karakter novog BMW-a Z4. Collision Warning (Upozorenje na sudar), Pedestrian Warning s funkcijom City Braking (upozorenje na pješake s funkcijom kočenja u gradu) i Lane Departure Warning (Sustav upozorenja na odlazak iz trake) dolaze kao standard. Popis opcija uključuje aktivni tempomat s funkcijom Stop & Go, informacijama o udaljenosti, Lane Change Warning System (Sustav za upozorenje promjene trake), Rear Collision Prevention i Cross-Traffic Alert (sprečavanje sudara i upozorenja na prometne prijelaze), kao i Speed Limit Info s No Passing Info prikazom (sustav informacija o ograničenju brzine s prikazom zabrana pretjecanja) i - po prvi put u roadsteru - BMW Head-Up zaslon.
Active Park Distance Control (Kontrola udaljenosti aktivnog parkiranja) i kamera za stražnji pogled pomažu vozaču prilikom manevriranja ili parkiranja. Ova dva sustava čine dio sustava Parking Assistant (Pomoć za parkiranje), koja se brine za upravljanje, ubrzavanje, kočenje i odabir brzina prilikom parkiranja automobila i izlaska iz parkirnih mjesta. Dodatno, ponuda funkcije Pomoći pri parkiranju uključuje Reversing Assistant (Pomoć za vožnju unatrag), koji olakšava vožnju unatrag u udaljenostima do 50 metara, upravljajući vozilom točno onim istim putom kojim je upravo vozio u smjeru prema naprijed.
Intuitivno upravljanje i savršena povezanost: BMW operativni sustav 7.0.
Prikaz i sustav upravljanja za novi BMW Z4 također su dobili dodatno poboljšanje. Roadster je opcijski dostupan s BMW operativnim sustavom 7.0, koji se ističe najsuvremenijim digitalnim funkcijama prilagođenim upravo vozačevim zahtjevima. BMW Live Cockpit Professional donosi dosljedno dizajnirane, kontekstualne i prilagodljive grafike na potpuno digitalnu instrument ploču i kontrolni zaslon, od kojih svaka ima dijagonale zaslona od 10,25 inča. Kako bi se osiguralo savršeno intuitivno upravljanje na temelju potreba, vozač ima mogućnost korištenja funkcionalnosti kontrolnog zaslona osjetljivog na dodir, iDrive kontrolera, tipki na upravljaču ili glasovnog upravljanja.
* Podaci o potrošnji goriva, emisijama CO2, potrošnji električne energije i radnom rasponu određeni su prema europskoj Uredbi (EK) 715/2007 u verziji koja se primjenjuje. Oznake se odnose na vozilo s osnovnom konfiguracijom u Njemačkoj, a prikazani raspon uzima u obzir različite veličine odabranih kotača/guma i odabrane stavke opcijske opreme.
SVJETSKA PREMIJERA I DINAMIČAN IZGLED MODELA BMW M PERFORMANCE PARTS CONCEPT U GOODWOODU
München. M Performance dijelovi utjelovljuju sportski izgled i dodatnu poboljšanu voznu dinamiku. Novi model BMW M Performance Parts Concept, koji je temeljen na modelu BMW M2 (kombinirana potrošnja goriva: 8,5 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 199 g/km)*, pruža još značajniji pomak u sportskom duhu usmjerenom prema stilu motornih utrka koristeći konstantno smanjenje mase od preko 60 kilograma u kombinaciji s optimiziranom aerodinamikom. BMW M Performance Parts Concept dolazi u boji Frozen Black, sa zlatnim M Performance detaljima i natpisima. U unutrašnjosti, Alcantara tkanina i karbonska vlakna dodatno naglašavaju osjećaj ekskluzivnosti, uz dodatne zlatne detalje. Tvrtka BMW M GmbH bila je izravno uključena u stvaranje ovog izražajnog dizajna, pridonoseći razvoju svih M Performance dijelova sa svojom stručnosti u utrkama. BMW M Performance Parts Concept ima svoju premijeru 12. srpnja: zauzima mjesto na startu brdske utrke na Festivalu brzine u Goodwoodu (Velika Britanija).
Dijelovi od karbonskih vlakana smanjuju masu vozila.
Osim M Performance dijelova koji su već dostupni, model BMW M Performance Parts Concept nudi ekskluzivne značajke koncepta. Rezultat je manja masa vozila i time dodatno optimizirana vozna dinamika - a to vrijedi i na trkaćoj stazi. Ukupni učinak postiže se nizom pojedinačnih mjera - uporaba karbonskih vlakana ima posebno važnu ulogu. Ovaj visokotehnološki materijal iznimno je stabilan, ali puno lakši od standardnih komponenti. Svojom jedinstvenom pojavom osigurava i izvanredan izgled.
Očaravajuća prednja M Performance karbonska maska (očekuje se da će biti dostupna za BMW M2 Competition od 7/2018) - s naglašenim zlatnim linijama na Conceptu - savršeno odgovara M Performance karbonskom poklopcu motora (očekuje se da će biti dostupan od 7/2018), koji sam smanjuje osam kilograma mase u odnosu na standardnu komponentu. Prednji M Performance bočni paneli od karbonskih vlakana (očekuje se da će biti dostupni od 11/2018) smanjuju masu vozila za tri kilograma, i optimiziraju aerodinamiku. Visokokvalitetni, individualni izgled također se može naći u prednjim M Performance krilcima od karbonskih vlakana i bočnim krilcima od karbonskih vlakana (oboje odmah dostupno): Concept ima ekskluzivne zlatne detalje. M Performance krov od karbonskih vlakana u čistoj završnoj obradi od karbonskih vlakana je posebno impresivan (očekuje se da će biti dostupan od 3/2019): smanjuje masu automobila za dodatnih šest kilograma i pomiče centar gravitacije prema cesti. Kompletan set kotača s M Performance naplatcima od 19 inča Y-spoke 763M Frozen Gold boje (očekuje se da će biti dostupni od 7/2018), uz to što su privlačnog izgleda, još su i šest kilograma lakši od standardnih kotača.
M Performance aerodinamične komponente od karbonskih vlakana.
Upečatljiv stražnji kraj osiguravaju M Performance vrata prtljažnika od karbonskih vlakana (očekuje se da će biti dostupna od 11/2018): teže pet kilograma manje od standardnog dijela. M Performance stražnji difuzor od karbonskih vlakana (dostupan) smanjuje masu automobila za 0,5 kilograma i također optimizira aerodinamiku; Concept ima ekskluzivne zlatne detalje.
Karbonska vlakna, Alcantara i zlatni kontrastni prošivi definiraju unutrašnjost.
Optimizacija za utrke također je jasno vidljiva u unutrašnjosti: karbonska vlakna i Alcantara tkanina pružaju posebno rafinirane sportske detalje u unutrašnjosti modela BMW M Performance Parts Concept. M Performance sportska sjedala od karbonskih vlakana sa zlatnim kontrastnim šavovima osiguravaju izvrsno držanje čak i prilikom visokodinamične vožnje. Sjedala su prekrivena tkaninom Alcantara i uključuju funkcije preklapanja za olakšan pristup stražnjem kraju vozila; ona teže 9 kilograma manje od standardnih sportskih sjedala. Tkanina Alcantara je također glavno obilježje laganih stražnjih M Performance sjedala, što smanjuje masu vozila za još 13 kilograma. Zajedno s M logotipom nose zlatni kontrastni sjaj - poput sportskih sjedala za vozača i suvozača - a navedeno se može naći u istoj boji na vratima i bočnim letvicama u Alcantara tkanini i koži. M Performance letvice kombiniraju dva rafinirana materijala; karbonska vlakna i Alcantara tkaninu.
U međuvremenu, u kokpitu ćete iskusiti nepogrešivi osjećaj motornih utrka pomoću M Performance Pro upravljača (dostupan), koji također nosi zlatni kontrastni šav. Gornji i donji dijelovi prekriveni su kožom. Prilikom rukovanja, Alcantara tkanina osigurava izvrsno prianjanje u kombinaciji s iznimno ugodnim osjećajem hvata. Kombinacija karbonskih vlakana i Alcantara tkanine također se može naći i na M Performance ručnoj kočnici od karbonskih vlakana s presvlakom od Alcantara tkanine (dostupnom), koja također ima zlatni kontrastni šav u modelu BMW M Performance Parts Concept - kao i podne prostirke od velura.
* Svi podaci su preliminarni. Podaci potrošnje goriva izračunati su na temelju ECE testnog ciklusa, ovisno o formatu guma.
POČETAK PROIZVODNJE NOVOG BMW-A SERIJE 8 COUPÉ U POSTROJENJU BMW GRUPE DINGOLFING
Dingolfing. Početkom ovog tjedna, postrojenje BMW Grupe Dingolfing započelo je sa serijskom proizvodnjom novog BMW-a serije 8 Coupé, sportskog automobila koji će pokrenuti ofenzivu BMW modela u luksuznom segmentu. Na lokaciju u Donjoj Bavarskoj uložen je troznamenkasti iznos od nekoliko milijuna eura radi priprema za novu seriju modela. Velik broj digitalnih inovacija također je integriran u proizvodni proces, uključujući transportne sustave s autopilotom i pametne uređaje.
Dr. Andreas Wendt, voditelj postrojenja BMW Grupe Dingolfing: "Kao tvornica koja proizvodi limuzine BMW-ove serije 7, postrojenje BMW Grupe Dingolfing ima vrhunsku stručnost u proizvodnji vozila za luksuzni segment. Optimalno smo pripremljeni za proizvodnju nove BMW-ove serije 8 Coupé. Siguran sam da će naši kupci diljem svijeta obožavati ovaj luksuzni sportski automobil."
Pametna mješavina materijala i fleksibilne proizvodne strukture
Inteligentna lagana konstrukcija, s pametnom mješavinom materijala, uključujući čelik, plastiku, aluminijska i ugljična vlakna, koristi se na karoseriji novog sportskog automobila. Osim nosivih konstrukcija na prednjem i stražnjem kraju vozila, ostale komponente, kao što su krov, vrata, poklopac motora i prednja zaštitna stijenka između motora i kokpita novog BMW-a serije 8 Coupé, izrađeni su od aluminija.
Po prvi put u serijskoj proizvodnji BMW-ovog modela, krov je dostupan u plastici ojačanoj ugljičnim vlaknima (CFRP - carbon-fibre reinforced plastic) - koji se također proizvodi u Dingolfingu lokaciji u inovativnom procesu vlažnog/mokrog prešanja.
Zahvaljujući visokoj razini fleksibilnosti BMW-ovog proizvodnog sustava, velikim dijelom je bilo moguće integrirati novi BMW serije 8 Coupé u postojeće proizvodne strukture. Luksuzni sportski automobil, koji silazi s proizvodne linije zajedno s BMW-ovim serijama 5 i 7, oslanja se na provjerene procese proizvodnje.
Dvije varijante motora na raspolaganju od lansiranja
Kada novi BMW serije 8 Coupé krene u prodaju u studenom 2018. godine imat će izbor od dva motora. V8 motor u BMW-u M850i xDrive Coupé (kombinirana potrošnja goriva: 10,5 - 10,0 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 240 - 228 g/km)* pruža impresivnu snagu: najnovija generacija 4,4-litarskog osmerocilindarskog motora u potpunosti je razvijena ispočetka kako bi se isporučila izvedba s krajnjom granicom od 530 KS i okretnim momentom od 750 Nm.
BMW 840d xDrive Coupé oslanja se na dizelski motor (kombinirana potrošnja goriva: 6,2 - 5,9 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 164 - 154 g/km)* za razliku od bilo čega drugoga u konkurentnom okruženju kako bi se postigla vrhunska vučna snaga i niska potrošnja goriva, 3,0-litrena redna šesterocilindarska dizelska jedinica snage proizvodi maksimalnu snagu od 320 KS i maksimalni okretni moment od 680 Nm.
NOVI BMW M3 CS
BMW M GmbH predstavio je još jedan ekskluzivni model posebnog ograničenog izdanja u obliku novog BMW-a M3 CS (kombinirana potrošnja goriva: 8,5 l/100 km [34,0 mpg imp]*, kombinirana emisija CO2: 198 g/km*). S naglaskom na sportskoj prisutnosti, novi M3 CS nastavlja desetljećima staru tradiciju uspješnih M specijalnih izdanja koja su započela 1988. godine s modelom E30 BMW M3 Evolution. Istodobno, limuzina visokih performansi s četiri vrata stvara savršenu kombinaciju dinamike i svakodnevne praktičnosti.
Motor visokih performansi od 3,0 litara nadmašuje maksimalnu snagu modela M3 s Competition paketom za 10 KS, podižući ga na 460 KS. Najmodernija M TwinPower Turbo tehnologija pokreće M3 CS od 0 do 100 km/h za samo 3,9 sekunde. Najveća brzina novog posebnog izdanja, koje standardno dolazi s M Driver paketom, elektronički je ograničena na 280 km/h (174 mph). Sa svojim dvostrukim vijčanim turbopunjačima, hladnjakom punjenim zrakom, visokim preciznim ubrizgavanjem, VALVETRONIC promjenjivim tempiranjem ventila i dvostrukim VANOS sustavom potpuno promjenjivog tempiranja bregastog vratila, šesterocilindarski redni motor zauzima jasan i dosljedan cilj na višim razinama performansi, ali jednako je zainteresiran za razvoj značajnog zakretnog momenta s niskim brojem okretaja motora i postizanje visokih razina učinkovitosti (kombinirana potrošnja goriva: 8,5 l/100 km [34,0 mpg imp]*, kombinirana emisija CO2: 198 g/km*). Pritiskom na novu crvenu tipku za pokretanje/zaustavljanje motor se pokreće, a prepoznatljiv zvuk koji proizvodi posebno sportski ispušni sustav novog BMW-a M3 CS - sa svojim kvartetom ispušnih cijevi - stvara gozbu za uši.
Novi BMW M3 CS standardno je opremljen s M prijenosom s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva prijenosa (M DCT) s Drivelogic opcijom. Ovaj najsuvremeniji prijenos ima odvojeni hladnjak ulja i omogućuje automatiziranu promjenu stupnja prijenosa i ručne intervencije pomoću ručica za prijenos na upravljaču. Prijenos mijenja zupčanike u djeliću sekunde bez prekida u isporuci snage, ali koristi dugi sedmi stupanj prijenosa kako bi održao nisku razinu okretaja i smanjio potrošnju goriva tijekom duljih putovanja autocestama.
Ovjes novog BMW-a M3 CS u velikoj mjeri odražava M3 s Competition paketom. Veze i nosači kotača na prednjoj i stražnjoj osovini izrađeni su od kovanog aluminija i stoga su iznimno lagani. Oni pogoduju voznoj dinamici. M3 CS kao standard ima prilagodljivi M ovjes, čija geometrija je prilagođena kako bi pružila optimizirane performanse na cesti i stazi. Osiguravanje najboljeg mogućeg prianjanja u svim uvjetima vožnje pružaju sustav DSC (Dynamic Stability Control - Dinamička kontrola stabilnosti) koji uključuje M dinamički način rada i aktivni M diferencijal. Sustavi kontrole za prilagodljivi M ovjes, DSC i aktivni M diferencijal su modificirani tako da odgovaraju dinamičkim zahtjevima BMW-a M3 CS, kao i postavljanje elektromehaničkog upravljanja. Vozač ima mogućnost prilagodbe postavki upravljača i ovjesa njihovim osobnim željama ili zahtjevima rute u isti tren.
* Podaci potrošnje goriva i CO2 su privremeni, temeljeni na EU testnom ciklusu i mogu varirati ovisno o formatu guma.
Lakometalni kotači posebnog izdanja (prednji: 9 J x 19, stražnji: 10 J x 20) su stvoreni za trkaću stazu, dolaze kao (standard) s gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 (prednja: 265/35 R 19, stražnja: 285/30 R 20). Te semi-slick cup gume, koje su također legalne za cestu, pružaju nenadmašnu čvrstoću i vrhunsku lateralnu stabilnost pri visokim brzinama na stazi. M3 CS može se naručiti i s Michelin Sport cestovnim gumama.
Premještanjem u unutrašnjost novog BMW-a M3 CS, velikodušna upotreba dvoslojne pune kože u Silverstone/Black i Alcantara izvedbi stvara privlačan i dobro riješeni ambijent prepun sportskog zanosa. Niti jedan M3 CS vozač ne bi trebao raditi kompromise za ljepše stvari u životu. Doista, među standardnim značajkama u unutrašnjosti su automatska kontrola klima uređaja, Harman Kardon sustav ozvučenja i navigacijski sustav Professional. Vjerni formi, BMW M GmbH dizajneri dali su novi izgled modelu M3 CS koji odražava sportsku namjeru automobila. Prepoznatljiva značajka njegovog istaknutog prednjeg kraja, zajedno s najnovijim dvostrukim LED svjetlima, je donji dio prednjeg branika s velikim ulazima za zrak s tri odjeljka. Gurney spojler na poklopcu prtljažnika je nanovo dizajniran posebno za novi M3 CS i kombinira se s prednjim razdjelnikom i stražnjim difuzorom kako bi se smanjio dinamički uzgon. Ove komponente izrađene su od lagane i iznimno krute plastike ojačane karbonskim vlaknima (CFRP), kao što su poklopac motora i krov novog BMW-a M3 CS.
Narudžbe za novi BMW M3 CS mogu se predati od siječnja 2018. Model posebnog izdanja - koji će biti ograničen na otprilike 1200 primjeraka zbog faktora proizvodnje - će se početi proizvoditi od ožujka 2018. godine.
BMW CONCEPT iX3
München. BMW Grupa nastavlja sa svojom strategijom elektrifikacije širenjem svoje ponude posve električne mobilnosti. BMW Concept iX3 - predstavljen po prvi put na sajmu automobila Auto China 2018 u Pekingu - pruža pogled u budućnost prema širenju linije modela u ovom području.
Među inovacijama predstavljenima u modelu BMW Concept iX3 je peta generacija BMW eDrive tehnologije. Ključna prednost ove tehnologije električnog pogonskog sustava budućnosti je grupiranje električnog motora, prijenosa i elektronike pogona unutar nove, zasebne električne komponente pogonskog sustava. Uz to, električni pogonski sustav pete generacije također uključuje nove i moćnije baterije. Ovaj svježi paket tehnologije donosi znatne prednosti u smislu karakteristika izvedbe, dosega, mase, prostora za pakiranje i fleksibilnosti - a imat će svoj debi u SAV-u na isključivo električni pogon.
Fleksibilna arhitektura omogućava održivu mobilnost.
Uz svjetsku premijeru modela BMW Concept iX3, BMW Grupa otvara novo poglavlje u svojoj strategiji elektrifikacije. U budućnosti ćemo vidjeti fleksibilne, dodatno razvijene arhitekture vozila za sve vrste pogona na prednje kotače, stražnje kotače i pogona na sve kotače. Time će se otvoriti put za modele iz svih marki tvrtke kako bi bili opremljeni različitim varijantama pogonskog sustava. A to znači da se u bilo kojem modelu može, po želji, integrirati čisti motor s unutarnjim izgaranjem, plug-in hibridni pogonski sustav ili električno rješenje za bateriju.
Lansiranje električnog pogonskog sustava pete generacije još jednom znatno olakšava integraciju u različite arhitekture vozila. Pojedinačne komponente ove nove BMW eDrive tehnologije ističu se manjom masom, nadogradivošću i izuzetno kompaktnom konstrukcijom.
Nadogradive komponente, fleksibilna proizvodnja.
Peta generacija BMW eDrive tehnologije razlikuje se po izuzetno kompaktnom dizajnu. Električni motor, prijenos i elektronika pogona sada su grupirani u jednu komponentu, čime ih je mnogo lakše integrirati u različite arhitekture vozila. Osim toga, njihova modularna konstrukcija omogućuje njihovu prilagodbu potrebnim razinama performansi i raspoloživom prostoru. Drugi važan element je da električni motor ne treba nikakve rijetke elemente, što znači da BMW Grupa ne ovisi o njihovoj dostupnosti.
Pristup modularnom dizajnu također je dodatno optimiziran u razvoju visokonaponske baterije nove generacije. Iskustvo koje je BMW i prikupio i utemeljena stručnost tvrtke u području tehnologije i dizajna ćelija strogo se primjenjuju kako bi se dodatno poboljšala učinkovitost, energetski sadržaj, mogućnost napajanja i trajnost baterije. Štoviše, proizvodnja prototipova ćelija baterija omogućuje potpunu analizu i razumijevanje procesa vrijednosti stvaranja ćelija i priprema potencijalne dobavljače na proizvodnju ćelija prema specifičnim zahtjevima.
Poput arhitektura vozila i eDrive tehnologije budućnosti, međunarodna proizvodna mreža BMW Grupe također je postavljena kako bi osigurala visoku razinu fleksibilnosti - u ovom slučaju za proizvodnju modela s električnim pogonskim sustavima. U ovom trenutku, električna vozila već silaze s proizvodnih linija na deset lokacija BMW Grupe širom svijeta. eDrive komponente za ova vozila proizvode pogoni u Dingolfingu (Njemačka), Shenyangu (Kina) i Spartanburgu u SAD-u. Postrojenje Dingolfing BMW Grupe ovdje igra vodeću ulogu kao mrežno središte stručnosti za električne pogonske sustave.
BMW Concept iX3 s električnim motorom s više od 200 kW/270 KS i WLTP dosegom s više od 400 kilometara (249 milja).
BMW Concept iX3 predstavlja još jednu prekretnicu na putu prema vožnji bez lokalnih emisija u sklopu strategije elektrifikacije BMW Grupe. Na taj način vozilo sportskih aktivnosti (Sports Activity Vehicle - SAV) još jednom postavlja put prema novom i revolucionarnom obliku poznatog BMW zadovoljstva u vožnji. Sadašnji model BMW X5 xDrive40e iPerformance (kombinirana potrošnja goriva: 3,4 - 3,3 l/100 km [83,1 - 85,6 mpg imp], kombinirana potrošnja električne energije: 15,4 - 15,3 kWh/100 km, kombinirane emisije CO2: 78 - 77 g/km) imao je svoju premijeru 2015. godine kao prvi plug-in hibridni model tvrtke BMW. A model BMW ActiveHybrid X6 predstavljen 2009. godine bio je prvi kupe za sportske aktivnosti (Sports Activity Coupe) s potpunim hibridnim pogonskim sustavom.
BMW Concept iX3 pruža uvid u spoj višestrukog zadovoljstva u vožnji po kojem su BMW X modeli poznati i pogonski sustav bez lokalnih emisija. Verzija električnog motora pete generacije razvijenog za SAV generira maksimalnu snagu veću od 200 kW/270 KS. Isto tako, visokonaponska baterija specifična za model ima neto kapacitet veći od 70 kWh, što je dovoljno da električni SAV-u pruži raspon veći od 400 kilometara (249 milja) u WLTP ciklusu.
Još jedna značajka visokonaponske baterije razvijena za petu generaciju eDrive tehnologije je njegova optimizirana mogućnost napajanja. Sustav za pohranjivanje energije ima novu jedinicu za nadzor napajanja i namijenjen je za povezivanje sa stanicama za brzo napajanje do 150 kW. Visokonaponska baterija se može napuniti za samo 30 minuta preko takve stanice.
Električna mobilnost također znači razliku u dizajnu.
Identifikacijske značajke modela BMW Concept iX3 uključuju zatvorenu BMW masku s poznatom BMW i auto grafikom, BMW i detaljima u Blue boji oko maske, logotipa marke na prednjem kraju i uz bočne otvore za zrak i elementom difuzora u istoj boji integriranom u donji dio stražnjeg branika. Ovi stilski znakovi pružaju upečatljiv kontrast Moonstone Silver mat boji karoserije. Konceptualna studija također je opremljena lakometalnim kotačima u aerodinamičnom optimiziranom dizajnu.
Pored svjetske premijere modela BMW Concept iX3 i BMW i Vision Dynamics studije koje se također predstavlja u Pekingu, BMW Grupa također ističe spektar različitosti dizajna između marki BMW i BMW i. Dizajn BMW i Vision Dynamics karakterizira pionirski jezik dizajna razvijen isključivo za BMW i modele. Prepoznatljivi izgled BMW i automobila također će obilježiti buduće modele marke. Ova studija prvog BMW električnog modela jasno je definirana robusnim i sofisticiranim svestranim karakterom SAV-a, koji ostaje nepromijenjen prisutnošću pogonskog sustava bez lokalnih emisije ispod poklopca motora.
NOVI STILOVI IZ BMW LIFESTYLE KOLEKCIJE
München. BMW Lifestyle predstavlja potpuno ažurirani proizvodni program za četiri od svojih dvanaest kolekcija. BMW Kolekcija (glavna BMW Lifestyle Kolekcija), BMW M Kolekcija, BMW i Kolekcija i BMW The Collection, dobile su temeljitu preobrazbu. Sve kolekcije ističu se vlastitim osobitim filozofijama i dizajnom, bojama i materijalima. Sve to znači da će klijenti moći pronaći pravu odjeću i dodatke za svaku prigodu.
BMW kolekcija - Moderni trendovi susreću bezvremenski dizajn.
BMW kolekcija, koja sadrži niz odjevnih predmeta i veliki izbor pribora i predmeta za prtljagu, spaja suvremene trendove i klasične elemente dizajna kako bi stvorila suvremeni i elegantni sportski izgled.
Trendi nijansa boje bakra i atraktivni grafički elementi inspirirani futurističkim dizajnom modela BMW Concept Car Vision Next 100 pružaju elegantne detalje. Na primjer, "Alive Geometry" konceptnog vozila se reproducira u taktilnoj konstrukciji BMW-ove termalne šalice (Thermal Mug) u visokokvalitetnom nehrđajućem čeliku, kao i u elegantnom utiskivanju na BMW bilježnicu (Notebook) i na unutarnjoj podlozi BMW muške Soft Down jakne visokog sjaja.
Nijansa boje bakra donosi dodatni, vrlo elegantan kontrast s većinom tamno plavih, sivih i bijelih predmeta. Diskretan sjenoviti ispis logotipa BMW-a na BMW ženskoj majici organskog pamuka i patentnim zatvaračima boje bakra BMW sportske jakne za žene pruža odjeći prepoznatljiv stil.
BMW M Kolekcija - Sportski izgled potaknut dinamikom i snagom.
Nasuprot tome, dominantne nijanse boja BMW M kolekcije su Black i Marina Bay Blue. Potonja je službena boja novog modela BMW M5 i dobila je ime po krugu utrke Formule 1 u Singapuru.
Upotrebom materijala visoke tehnologije kao što su karbon - koji se koristi za krov, stražnji spojler i vanjske retrovizore BMW-ovih modela M - i Makrolon™ polikarbonat, BMW M kolekcija pojačava svoju tvrdnju o elitnom sportskom podrijetlu.
To vrijedi ne samo za odjeću i dodatke - poput BMW M ženske sportske jakne, s karbonskom strukturom na kapuljači i dijelu leđa, te BMW M Rollerball kemijske olovke čiji poklopac ima originalnu BMW M5 boju karoserije - ali i za stavke prtljage u kolekciji. Oblik Makrolon™ polikarbonata BMW M Boardcase kovčega inspiriran je krovnim linijama BMW M automobila i nadopunjen je folijom za ispis s atraktivnim efektom izgleda od karbonskih vlakana u Marina Bay Blue boji i četiriju dvostrukih kotačića s BMW M5 dizajnom oboda.
BMW i Kolekcija.
BMW i Kolekcija utjelovljuje fuziju održivosti, vrhunske kvalitete, inovativnosti i izvanrednog dizajna te nudi inteligentne proizvode za sva područja života.
Odjeća se ističe ne samo purističkim oblicima i nenametljivim bojama, već prije svega korištenjem osebujnih rezova i materijala učinkovitih resursa. Na primjer, BMW i ženska jakna od organskog pamuka ima asimetričan rez, visokokvalitetnu oblogu u elegantnoj kontrastnoj boji i sofisticirani detalj dizajna: gumbi su izrađeni od recikliranog papira.
BMW i majica za žene i muškarce ima i organski pamuk i ekološki prihvatljiv materijal od liocela TENCEL®, koji se proizvodi od održivog šumskog prirodnog drveta eukaliptusa i osigurava da majica bude iznimno meka na dodir.
Važnost očuvanja resursa i povećanja održive proizvodnje također je uzeta u obzir s dodacima u kolekciji. Na primjer, "Appleskin" - neobična veganska imitacija kože izrađena od jabučnih vlakana - koristi se za BMW i naprtnjaču. U međuvremenu, rubni ostaci preostali od proizvodnje sjedala za BMW i automobile se ingeniozno ponovno prerađuju za upotrebu u BMW i setu za kemijske olovke.
BMW The Collection.
Posebna značajka BMW Lifestyle portfelja je BMW The Collection. Inspirirana vrhunskim Individual elementima dizajna BMW-a serije 7 i opremljena "Smart Travel Features (značajkama pametnog putovanja)", Kolekcija sadrži ekskluzivni izbor luksuznih dodataka i putnih predmeta, od kojih su mnogi razvijeni s dva vrlo vjerodostojna premium partnera: Montblanc i Horizn Studios.
NOVI BMW M2 COMPETITION
- Novi šesterocilindarski redni motor s M TwinPower Turbo tehnologijom, temeljen na jedinici snage BMW M3/M4, obujma od tri litre, 302 kW/410 KS, najvišeg okretnog momenta od 550 Nm (kombinirana potrošnja goriva sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem: 10,0 - 9,9 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 228 - 225 g/km*, u kombinaciji s opcijskim M mjenjačem s dvostrukom spojkom (M DCT): 9,2 l/100 km, kombinirane CO2 emisije: 210 - 209 g/km)*.
- Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 4,2 s (sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem 4,4 s), najveća brzina: 250 km/h (ograničena), 280 km/h s M Driver paketom (ograničena).
- Poprečni stabilizator od karbonski ojačane plastike (CFRP) visoke preciznosti i pregradni stabilizator za povećanu krutost prednjeg kraja.
- Novi sustav hlađenja, uključujući novi prednji prag i veću, redizajniranu BMW masku u crnoj boji visokog sjaja.
- Novi dvostruki ispušni sustav s dva električno upravljiva preklopa.
- Nove, opcijske M Sport kočnice s kočnim čeljustima obojanim u sivu boju.
- Nova opcijska M Sport sportska sjedala s integriranim naslonima za glavu i osvijetljenom M2 oznakom u visini ramena.
- Prekidači za odabir za neposredan pristup različitim postavkama motora i upravljanja, kao i DCT postavkama putem Drivelogic opcije.
- Ekskluzivna nova Hockenheim Silver metalik boja karoserije.
- BMW M2 Competition mijenja svog prethodnika, model BMW M2 Coupé.
BMW M5 IZABRAN ZA WORLD PERFORMANCE CAR 2018.
München. BMW M5 (kombinirana potrošnja goriva: 10,5 l/100km*, kombinirane emisije CO2: 241 g/100km*) je proglašen "World Performance Car 2018 (najboljim automobilom visokih performansi u 2018. godini)", čime je to bio sedmi put da je BMW dobio nagradu World Car Award od organizacije "World Car of the Year (Svjetski automobil godine)". Svečanost dodjele nagrada održana je 28. ožujka 2018. na Međunarodnom sajmu automobila u New Yorku.
U ovoj kategoriji bilo je ukupno 11 vozila - automobili orijentirani na performanse, od kojih se godišnje proizvodi najmanje 2.000 primjeraka, a koji su dostupni za kupnju na najmanje dva kontinenta od 1. siječnja 2017. do 31. svibnja 2018. godine. Izbor i glasovanje u svim kategorijama provodio je međunarodni žiri sastavljen od 82 vodeća novinara za automobilsku industriju iz 24 zemlje.
BMW M5 opremljen je najnovijom verzijom 4,4-litrenog V8 motora s M Twin Power Turbo tehnologijom. Maksimalna snaga od 600 KS i maksimalni okretni moment od 750 Nm jamče vrhunski pogon i fenomenalne vozne performanse: V8 biturbo motor ubrzava M5 od 0 do 100 km/h za samo 3,4 sekunde. Novi M5 ima M specifični pogonski sustav na sve kotače M xDrive. Prijenos snage preuzima novi M Steptronic mjenjač s 8 stupnjeva i opcijom Drivelogic: u kombinaciji s pogonskim sustavom M xDrive, osigurava snagu turbo punjenog motora visokih okretaja koji se na savršen način prenosi na cestu.