BMW EfficientLightweight

VIŠE BRZINE. MANJE TEŽINE.

BMW EfficientLightweight.

VIŠE BRZINE. MANJE TEŽINE.

BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight je izuzetan primjer kako se učinkovita vožnja i vozna dinamika savršeno kombiniraju. Zahvaljujući upotrebi posebno laganih i krutih materijala - poput ugljika u putničkoj ćeliji, aluminija u šasiji, čelika visoke čvrstoće u karoseriji ili ultramodernih legura magnezija u motoru - potrošnja goriva se smanjuje, a istovremeno su performanse vožnje i dinamika poboljšani.

VIŠE BRZINE. MANJE TEŽINE.BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight je izuzetan primjer kako se učinkovita vožnja i vozna dinamika savršeno kombiniraju. Zahvaljujući upotrebi posebno laganih i krutih materijala - poput ugljika u putničkoj ćeliji, aluminija u šasiji, čelika visoke čvrstoće u karoseriji ili ultramodernih legura magnezija u motoru - potrošnja goriva se smanjuje, a istovremeno su performanse vožnje i dinamika poboljšani.

Read more
BMW M4 Coupé Mala masa

NISKA TEŽINA. VELIKA UBRZANJA.

NISKA TEŽINA. VELIKA UBRZANJA.

Od stražnje osovine do aluminijskog prednjeg donjeg dijela branika, od M lakometalnih kotača do CFRP krova, BMW M4 Coupé daje primjer kako možete otkriti raznolikost tehnologije BMW EfficientLightweight.


Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 8.8 [8.3]
Kombinirane emisije CO2 u g/km: 204 [194]

Read more

VISOKA KRUTOST I SIGURNOST: PUTNIČKA ĆELIJA OD UGLJIKA.

Putnička kabina od ugljikovih vlakana

VISOKA KRUTOST I SIGURNOST: PUTNIČKA ĆELIJA OD UGLJIKA.

BMW i revolucionira automobilski inženjering s prvim serijama koje imaju proizvedenu putničku ćeliju od ugljika - postavljajući nove standarde u laganoj konstrukciji. Zahvaljujući svojoj visokoj čvrstoći, materijal pruža putnicima najbolju moguću zaštitu od nezgoda, ali je još uvijek dovoljno lagan da se uravnoteži dodatna težina visokonaponske baterije. Rezultat je veća sigurnost u kombinaciji s velikodušnom i udobnom razinom prostranosti koja istodobno štedi težinu - i time dodatno povećava dinamiku.

 

BMW i3 i BMW i8 su prva vozila u kojima je visokotehnološki materijal ugljika korišten za proizvodnju serije velikih razmjera. Dugo je vremena upotreba ugljika bila ograničena jer je morala biti proizvedena ručno. Danas, BMW grupa proizvodi ugljična vlakna i ploče od ugljičnih vlakana, što omogućuje veliku serijsku proizvodnju.

Potrošnja goriva i emisije CO2.

  • Podaci za potrošnju goriva i emisije CO2 ovise o odabranoj veličini kotača i guma.

    Podaci izvan zagrada odnose se na osnovni model s prijenosom prema osnovnoj opremi; podaci u zagradi na modelu s opcijski dostupnim mjenjačem (vidi posebna oprema).

    Dodatne informacije o službenoj potrošnji goriva i službenoj specifičnoj emisiji CO2 novih automobila naći ćete u smjernicama o potrošnji goriva i emisiji CO2 novih automobila koje su dostupne besplatno na svim prodajnim mjestima i DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Njemačka.