Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
VIŠE SVAKODNEVNE RELEVATNOSTI. MANJE NEJASNOSTI.
Promjena zakonskih metoda ispitivanja za potrošnju, emisije i onečišćujuće tvari.
1992. godine uveden je novi Europski ciklus vožnje (skraćeno NEDC). Od tada je ovaj postupak korišten za određivanje potrošnje goriva i vrijednosti emisije vozila. Međutim, uvjeti ovog laboratorijskog testa imali nedostatke u određivanju realnih vrijednosti potrošnje i emisije.
Od rujna 2018. godine, novi ciklus vožnje nazvan WLTP (Svjetski postupak testiranja za laka osobna i gospodarska vozila) zamjenjuje NEDC.
Ovo laboratorijsko ispitivanje također će biti dopunjeno ispitivanjem emisija koje mjeri onečišćujuće tvari izravno na cesti: RDE (Real Driving Emissions - Stvarne emisije tijekom vožnje).
Novi postupci ispitivanja omogućuju potrošačima bolju procjenu potrošnje goriva i emisija vozila u budućnosti.
1992. godine uveden je novi Europski ciklus vožnje (skraćeno NEDC). Od tada je ovaj postupak korišten za određivanje potrošnje goriva i vrijednosti emisije vozila. Međutim, uvjeti ovog laboratorijskog testa imali nedostatke u određivanju realnih vrijednosti potrošnje i emisije.
Od rujna 2018. godine, novi ciklus vožnje nazvan WLTP (Svjetski postupak testiranja za laka osobna i gospodarska vozila) zamjenjuje NEDC.
Ovo laboratorijsko ispitivanje također će biti dopunjeno ispitivanjem emisija koje mjeri onečišćujuće tvari izravno na cesti: RDE (Real Driving Emissions - Stvarne emisije tijekom vožnje).
Novi postupci ispitivanja omogućuju potrošačima bolju procjenu potrošnje goriva i emisija vozila u budućnosti.
OD NEDC-A DO WLTP-A.
Realnije vrijednosti potrošnje i emisije zahvaljujući realnijim uvjetima ispitivanja.
Novi postupak WLTP temelji se na približavanju uvjeta ispitivanja stvarnim uvjetima, što znači da će utvrđene vrijednosti također imati veću važnost za stvarnost. Među promjenama koje to podrazumijevaju su redefinirani, značajno stroži uvjeti za ispitivanje i veće brzine zajedno s bitno dužim vremenom ispitivanja (30 umjesto 20 minuta).
Kako bi se postiglo preciznije određivanje emisija CO2, novi postupak ispitivanja obuhvaća ne samo standardne opreme - kao što je to ranije bio slučaj - nego i sve opcije posebne opreme vozila. Time će se stvoriti dvije vrijednosti za svaku vrstu vozila: najniža i najviša moguća standardna potrošnja prema aerodinamici, težini i otpora kotrljanja. Zahvaljujući WLTP-u, moći ćete bolje procijeniti potrošnju vozila i emisije CO2 u budućnosti. U slučaju specifične konfiguracije vozila, pojedinačna standardna vrijednost bit će izravno navedena.Unatoč velikoj preciznosti, moguća je i devijacija ovim postupkom ispitivanja. Svakodnevna potrošnja i emisije CO2 i dalje su podložni različitim uvjetima topografije, klime i osobne tehnike vožnje. Situacije u prometu poput trenutnog tereta u automobili i korištenje uređaja kao što je klima uređaj dodatno utječu na potrošnju vozila. Jedna stvar je jasna: uvjeti ispitivanja su puno realniji nego prije, što znači da se na papiru može očekivati veća potrošnja goriva i vrijednosti CO2, kao i manji raspon električnih vozila. Međutim, to neće imati negativan utjecaj na stvarnu potrošnju goriva ili raspon. Osim toga, BMW Grupa uvijek radi na novim tehnologijama kako bi poboljšala potrošnju i raspon.
BMW Grupa već radi na prijelazu na novi testni postupak i priprema svoj portfelj proizvoda korak po korak s novim vozilima, novim verzijama motora ili tehničkim revidiranjem. Time će se osigurati da sva vozila unutar cijele flote BMW grupe u svakom trenutku budu u skladu s važećim zakonodavnim okvirom.
Od rujna 2017. WLTP će biti obvezan za nova tipska odobrenja. Međutim, zakonodavac navodi da će se vrijednosti izmjerene pomoću WLTP-a početno prenijeti s izračunom koji se odnosi na pretvorbu natrag na NEDC vrijednosti. Komisija Europske unije razvila je korelacijsku tehniku za tu svrhu, koja će biti jednako obvezujuća za sve proizvođače vozila. Ova faza ima za cilj pojednostaviti tranziciju. Njeno trajanje ovisit će o odgovarajućem nacionalnom zakonodavstvu i stoga će se razlikovati od tržišta do tržišta.
Od rujna 2018. proceduromsvi proizvođači će biti dužni testirati u skladu s WLTP proceduroma za vozila koja se prodaju u EU, kao i u Švicarskoj, Turskoj, Norveškoj, Lihtenštajnu, Izraelu i Irskoj.
Na kraju do kraja prosinca 2020. godine sve zemlje koje usvajaju zakonodavstvo EU za registraciju vozila bit će obavezni naznačiti i komunicirati WLTP vrijednosti za sva vozila.
Europska udruga proizvođača automobila"Novi test će osigurati da mjerenja laboratorija bolje odražavaju performanse vozila na cesti."
WLTP: NA PRVI POGLED
Saznajte o relevantnim činjenicama o tranziciji na novi WLTP.
WLTP u usporedbi s NDEC-om
WLTP objašnjen
Što se mijenja za mene
WLTP U USPOREDBI S NEDC-OM.
Ovo su specifične razlike između starog i novog postupka ispitivanja.
Procedure ispitivanja | NEDC | WLTP | |
---|---|---|---|
Trajanje ispitivanja | 20 min. | 30 min. | |
Udaljenost ispitivanja | 11 km | 23.2 km | |
Vrijeme provedeno stacionarno | 25% | 13% | |
Faze ispitivanja | Urbane, izvanurbane, (kombinirane) | Niska, srednja, visoka, ekstra visoka, (kombinirana); (Plus "Grad" za električna vozila i vozila s hibridnim plug-in pogonskim sklopom) | |
Brzina | Prosjek: 34 km/h Maksimum: 120 km/h | Prosjek: 46.6 km/h Maksimum: 131 km/h | |
Temperatura | 20-30° C Pokretanje motora | 14° C (testirano na 23°C korigirano za 14°C) Pokretanje motora | |
Opcije posebne opreme | Nije uzeto u obzir. | Sve opcije opreme su uzete u obzir zbog njihovog utjecaja na aerodinamiku, težinu i otpor kotrljanja. |
STVARNE EMISIJE TIJEKOM VOŽNJE.
Ograničenje vrijednosti onečišćujućih tvari na cesti.
Osim WLTP-a, RDE će također biti obvezan za sve proizvođače vozila u EU, kao i u Švicarskoj, Turskoj, Norveškoj, Lihtenštajnu, Izraelu i Irskoj od rujna 2018. U ovim RDE ispitivanjima emisija onečišćujućih tvari kao što su čestice i dušični oksidi (NOx), isti se mjere izravno na cesti. Ova metoda određuje prosječne vrijednosti emisija koje se mogu očekivati tijekom svakodnevne vožnje.
Kako bi dodatno smanjili ove vrijednosti onečišćujućih tvari, BMW grupa koristi različite tehnologije za smanjenje emisije ispušnih plinova u svojim modelima:
BMW BluePerformance mjeri, na primjer, smanjenje emisije dušikovih oksida u dizel motorima. BMW grupa koristi uređaje poznate kao katalizatori za pohranu podataka dušikovog oksida (NOx) kako bi se smanjile emisije dušikovih oksida. Osim toga, i ovisno o modelu, selektivna katalitička redukcija (SCR) s AdBlue® - otopina uree - pretvara do 90% dušikovih oksida u vodenu paru i sličan bezopasan dušik.
BMW grupa je bila prvi proizvođač koji je predstavio kombinaciju katalizatora za pohranu NOx i SCR sustava u serijsku proizvodnju.
Od 2006, dizelski automobili su dodatno opremljeni filterima čestica kako bi se smanjila količina čestica. U modelima na benzinskim motorima postupno se uvode posebni filteri za čestice.
Na taj način, BMW grupa može uskladiti granične vrijednosti niskih graničnih vrijednosti standarda ispušnih plinova EU6c, što je obvezno za sva nova vozila od rujna 2018. godine. Standard EU6c ispušnih plinova propisuje niže granice čestica za vozila na benzinskim motorima u usporedbi s EU6b. Ista se ograničenja primjenjuju na vozila s dizelskim motorima unutar ciklusa za EU6b i EU6c.
STANDARD EU ISPUŠNIH PLINOVA.
Padajuće vrijednosti. Povećan izazov.
Standard EU ispušnih plinova definira važeće granice emisija ispušnih plinova kao što su dušikovi oksidi i čestice unutar EU. Granice se razlikuju ovisno o motoru i vrsti vozila. Za zaštitu klime i kakvoće zraka, granice se povećavaju. Time se proizvođačima automobila stvaraju novi izazovi.
RDE: NOVA PROCEDURA ISPITIVANJA NA PRVI POGLED
SAVJETI ZA UČINKOVITU VOŽNJU.
Još više učinkovitosti na cesti - uz pametne BMW tehnologije i mjere za uštedu goriva.
Što je WLTP?
Kratica WLTP označava "Svjetski postupak testiranja za laka osobna i gospodarska vozila". On uključuje novi postupak ispitivanja radi realnijeg određivanja potrošnje goriva i vrijednosti emisije CO2 vozila koja će biti pravno obvezujuća za sva vozila od rujna 2018. godine. WLTP će zamijeniti prethodno primjenjivi NEDC postupku.
Koji je WLTP vozni ciklus?
Potrošnja i emisije vozila ovise o načinu vožnje između ostalih čimbenika. Zato su podaci o vožnji sastavljeni za WLTP diljem svijeta. Ti su podaci korišteni za definiranje 4 reprezentativne faze s različitim prosječnim brzinama: niska, srednja, visoka i iznimno visoka. Unutar svake od tih faza, postoje različiti intenziteti ubrzanja, kočenja i zaustavljanja kako bi se prikazale situacije koje su relevantne za svakodnevni stil vožnje. Kombinacija ovih faza zatim rezultira ciklusom vožnje, koji se u pojedinostima proizvođača komunicira kao kombinirana vrijednost. Kako se električna i hibridna vozila najčešće koriste u urbanim područjima, njihov ciklus vožnje sadrži 5. fazu: gradsku fazu. To je rezultat prosječnih niskih i srednjih brzina.
Kako se BMW grupa bavi novim metodama uključenim u WLTP?
BMW grupa već radi na prijelazu na novi postupak ispitivanja i korak po korak priprema svoj portfelj proizvoda s novim vozilima, novim verzijama motora ili tehničkim revidiranjima. Time će se osigurati da sva vozila unutar cijele BMW-ove flote u svakom trenutku zadovoljavaju uvjete njihovog pravnog okvira.
Načelno: vozila BMW-a u skladu su s odgovarajućim zakonskim zahtjevima. Relevantni rezultati nacionalnih i međunarodnih službenih istraga to i potvrđuju.Što znači WLTP?
Uvođenje WLTP-a značit će da će potrošnja goriva i vrijednosti emisije CO2 biti približne onima u stvarnom svijetu , Bez obzira na to, uzevši u obzir posebnu posebnu opremu u WLTP-u, dodatno će doći do realnijih vrijednosti jer se temelje na vašoj osobnoj konfiguraciji vozila. Istovremeno, realnije vrijednosti također znače veću potrošnju i vrijednosti CO2 za vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem i nižim električnim rasponom za električna vozila (uključujući hibridne plug-in motore). Ovisno o nacionalnom zakonodavstvu, mogući su veći porezi na CO2.
Što je RDE?
Kratica RDE označava "Stvarne emisije tijekom vožnje". Ovo je novi postupak za određivanje onečišćujućih tvari kao što su dušikovi oksidi (NOx) i partikularne čestice. Ključna značajka je da se mjerenje odvija na cesti pod realnim uvjetima vožnje, a ne u laboratoriju. U tu svrhu pričvršćen je uređaj koji se naziva Portable Emissions Measurement System - prijenosni sustav za mjerenje emisija (PEMS ukratko).
Što je EU6?
Euro 6 je naziv trenutnog standarda ispušnih plinova za onečišćivaće. Određuje niže maksimalne vrijednosti za emisije čestica i dušikov oksid nego EU5. Od rujna 2018. godine*, standard emisije EU6c postat će obvezan, a u usporedbi s EU6b određuje još niže granice za sadržaj čestica u benzinskim motorima. Ista granična vrijednost praga primjenjuju se za vozila s dizelskim motorima unutar ciklusa za EU6b i EU6c. EU6d-TEMP od rujna 2019. godine* i EU6d od siječnja 2021. godine* ponovno će malo smanjiti granične vrijednosti pragova za broj čestica i dušikovih oksida u skladu s RDE.
* Primjenjuje se na nova vozila. Svaka će vrsta novih vozila biti podvrgnuta novim standardima ispušnih plinova godinu dana ranije.Što znači selektivno katalitičko smanjenje (SCR)?
Kako bi se emisije ispušnih plinova vozila još više smanjile, tekući amonijak, nazvan AdBlue®, ulazi u ispušni sustav dizel motora. Selektivna katalitička redukcija (SCR) s AdBlue® smanjuje do 90% dušikovih oksida. Ono što ostaje je vodena para, dušik i CO2. Ono što ostaje je vodena para, dušik i CO2.
Što je BluePerformance?
BMW koristi BluePerformance tehnologiju kako bi smanjio emisiju dušikovih oksida svojih vozila još više. Ova tehnologija omogućava dodatno optimiziranje učinkovitosti dizel motora. Osim katalizatora dizel čestica i NOx katalizatora, u nekim modelima SCR katalizator (SCR = selektivna katalitička redukcija) s AdBlue® ubrizgavanjem jamči značajno smanjenje dušikovih oksida sadržanih u ispušnim plinovima.
Što je filtar čestica?
Filter čestica je mjera za smanjenje čestica prisutnih u dizelskim motorima i benzinskim motorima.
Što znači WLTP za električna i hibridna vozila?
Budući da se električna i hibridna vozila koriste uglavnom u urbanim područjima, WLTP nudi, osim četiri faze niske, srednje, visoke i iznimno visoke, zasebnu petu fazu za njih - to jest gradsku fazu. Time se kombiniraju brzine faza koje najbolje odražavaju situaciju u urbanim područjima: niska i srednja. Time se omogućuje stvaranje realističnijih indikatora raspona.