Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.

VIŠE OKRETNOSTI. MANJE OTPORA.
Aerodinamika
Dobra ideja ne moraju uvijek biti komplicirane: zahvaljujući ciljanim aerodinamičnim mjerama kao što su kontrola protoka zraka, aktivni stražnji spojler ili prednji otvori za strujanje zraka (Air Curtains) u prednjem donjem dijelu branika, vaš BMW može postići optimizirani koeficijent otpora. Time ima pozitivan učinak na učinkovitost i stabilnost vožnje, a također smanjuje razinu buke u kabini. Pogledajte za sebe.
Dobra ideja ne moraju uvijek biti komplicirane: zahvaljujući ciljanim aerodinamičnim mjerama kao što su kontrola protoka zraka, aktivni stražnji spojler ili prednji otvori za strujanje zraka (Air Curtains) u prednjem donjem dijelu branika, vaš BMW može postići optimizirani koeficijent otpora. Time ima pozitivan učinak na učinkovitost i stabilnost vožnje, a također smanjuje razinu buke u kabini. Pogledajte za sebe.


PREDNJI OTVOR ZA STRUJANJE ZRAKA (AIR CURTAIN)
Dok upravljate vozilom, prednji otvor kontrolira strujanje zraka. To je zato što smanjuje otpor zraka karoserije na nevjerojatno jednostavan, ali vrlo učinkovit način. Njegovi suženi kanali ubrzavaju strujanje zraka i usmjeravaju ga kraj kotača. Time se smanjuje turbulencija zraka u kućištima kotača i smanjuje otpor zbog karoserije, kao i potrošnja goriva i emisije CO2.


AKTIVNI STRAŽNJI SPOJLER.
Kako se brzina povećava, dolazi do porasta sila koje djeluju na karoseriju vozila. Pri brzini od 110 km/h, aktivni stražnji spojler se proteže automatski. Otpor se smanjuje, optimizirano je držanje na cesti, a podizanje stražnjih osovina se smanjuje. Osim toga, smanjena je potrošnja goriva, a time i emisije CO2. Pri brzini od 70 km/h, stražnji spojler automatski se povlači.





AERODINAMIKA U BMW-U I8.
Moderna karoserija, upečatljiv konusni oblik, mala težina - BMW i8 jasno prikazuje svoj karakter kao puni sportski automobil. Niz aerodinamički optimiziranih značajki istodobn osigurava maksimalnu dinamiku i optimalnu učinkovitost. Jedan primjer toga se može vidjeti u LED stražnjim svjetlima stvorenim s načelima dizajna raslojavanja i konstruirani kao zračni kanali kroz koji struji zračna struja.
Potrošnja goriva i emisije CO2 za BMW i8 (3):
Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 1,8
Kombinirane emisije CO2 u g/km: 42
Kombinirana potrošnja električne energije u kWh/100 km: 14,0
Potrošnja goriva i emisije CO2.
Vrijednosti potrošnje goriva, emisije CO2 i potrošnje energije određene su prema europskoj Uredbi (EC) 715/2007 u verziji koja se primjenjuje u trenutku odobrenja tipa. Podaci se odnose na vozilo s osnovnom konfiguracijom u Njemačkoj, a prikazani raspon uzima u obzir opcijsku opremu i različite veličine kotača i guma na odabranom modelu.
(1) Vrijednosti su primjenjive do 15.04.2018. Provjerite dostupnost kod vašeg BMW zastupnika.
Vrijednosti vozila označene s (3) već se temelje na novom WLTP propisu i prevedene su natrag u NEDC-ekvivalentne vrijednosti kako bi se osigurala usporedba vozila. [S obzirom na ta vozila, za poreze vezane uz vozila ili druge trošarine temeljene (barem između ostalog) na emisiji CO2, vrijednosti CO2 mogu se razlikovati od ovdje navedenih vrijednosti.]
Specifikacije učinkovitosti CO2 određene su u skladu s Direktivom 1999/94/EC i Europskom uredbom u svojoj trenutnoj verziji koja se primjenjuje. Prikazane vrijednosti temelje se na potrošnji goriva, vrijednosti CO2 i potrošnji energije prema NEDC ciklusu za klasifikaciju.
Dodatne informacije o službenoj potrošnji goriva i specifičnoj emisiji CO2 novih osobnih automobila mogu se izvući iz "priručnika o potrošnji goriva, emisiji CO2 i potrošnji energije novih osobnih automobila" koji je dostupan na svim prodajnim mjestima i na https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.
