BMW M135i xDrive postavlja standarde u segmentu kompakta. Opremljen M-TwinPower Turbo četverocilindarskim benzinskim motorom s visokim brojem okretaja, BMW M 135i xDrive nudi čisto zadovoljstvo u vožnji od prve sekunde. Uzajamno djelovanje savršeno podešenih tehnologija šasije, kao što su M Sport diferencijal, BMW xDrive, Steptronic Sport prijenos i M sportsko upravljanje omogućuju visoku agilnost i najbolje moguće ponašanje u zavojima. Vanjština je naglašena sportskim karakterom sa specifičnim detaljima kao što su M135i xDrive specifična dvostruka rešetka maske u dizajnu mrežice, M stražnji spojler i dvije 100 mm ispušne cijevi.

proizlazi iz povijesnih korijena tvrtke BMW M GmbH. Vozilo kombinira vrhunsku sportsku snagu i klasični pogon na stražnji kotač s preciznošću i agilnošću modernog M automobila . Karakteristični donji dijelovi prednjeg i stražnjeg branika optimiziraju protok zraka i aerodinamiku. Sportski spregnuti ovjes i moćni M TwinPower Turbo redni šesterocilindarski benzinski motor osiguravaju da ostanete bez daha.

Dizajn i ideja iza BMW-a serije 2 Coupé M Automobila proizlazi iz povijesnih korijena tvrtke BMW M GmbH. Vozilo kombinira vrhunsku sportsku snagu i klasični pogon na stražnje kotače s preciznošću i agilnošću modernog M Automobila. Karakteristični donji dijelovi prednjeg i stražnjeg branika optimiziraju protok zraka i aerodinamiku. Sportski spregnuti ovjes i moćni M TwinPower Turbo redni šesterocilindarski benzinski motor osiguravaju da ostanete bez daha.

BMW M240i Coupé savršen je kompromis između sportske i praktične svakodnevne korisnosti. Njegov M TwinPower Turbo 6-cilindrični benzinski motor isporučuje 250 kW (340 KS). Sportski učinak, koji zahvaljujući međusobnom povezivanju s M Sport ovjesom i 8-stupanjskim Steptronic Sport prijenosom, pruža dinamičnu zabavu u vožnji. Dodatna sigurnost i stabilnost dolaze iz opcionalno dostupnog inteligentnog BMW xDrive sustava pogona na sve kotače.
 

BMW M2 Competition impresionira izvanrednom kombinacijom performansi, okretnosti i preciznosti. Atletski M automobil ima visoko-performansni M TwinPower Turbo 6-cilindrični benzinski motor s 302 kW (410 KS) i 550 Nm okretnog momenta. Bi-turbo motor optimiziran težinom osigurava maksimalno povećanje snage i dinamiku. M-specifičan ovjes s aktivnim M diferencijalom pruža izvanrednu voznu dinamiku i okretnost, ekskluzivne M-specifične dizajnerske značajke za vanjski izgled i unutrašnji prostor naglašavaju izvanredan sportski karakter vozila.
 

BMW M2 CS najmoćniji je predstavnik BMW-ove serije Coupé M automobila - impresivna snaga, sa svim detaljima sustavno dizajniranim za performanse i akciju na trkaćoj stazi. Visoko učinkoviti M-ov TwinPower Turbo 6-cilindrični benzinski motor razvija nevjerojatnih 331 kW (450 KS) s 550 Nm okretnog momenta, dok M sport ispušni sustav daje karakterističan zvuk toliko tipičan za M vozila. Visoko razvijene i savršeno podešene značajke kao što su Adaptive M ovjes, moćna M sportska kočnica ili brzi 7-stupanjski M prijenos sa dvostrukim kvačilom Drivelogic jamče zabavu u vožnji napunjenoj adrenalinom kako na cesti tako i na trkaćoj stazi. Ekskluzivni detalji interijera napravljeni od karbona (CFRP) optimiziraju raspodjelu težine i aerodinamiku, prenoseći dašak vrhunskog atletizma.

BMW serije 3 Limuzina M Automobili impresionira snažnom estetikom i beskompromisnim sportskim duhom. Najjači model, BMW M3 Competition Limuzina, pokazuje istinski trkaći karakter, vizualno i tehnički. Pogonjen BMW M TwinPower Turbo rednim 6-cilindričnim benzinskim motorom visokih performansi s 510 KS (375 kW), vozilo ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,9 sekunde s maksimalnim okretnim momentom od 650 Nm. Visokorazvijeni pogonski sklop i tehnologije podvozja prilagođene iz motorsporta, kao što su opcionalno dostupan sustav pogona na sve kotače M xDrive*, 8-stupanjski M Steptronic s Drivelogicom i adaptivni M ovjes jamče maksimalnu voznu dinamiku i prianjanje u svakoj situaciji. *Očekuje se da će M xDrive biti dostupan od ljeta 2021.

Snažno srce BMW-a M3 Limuzine je BMW M TwinPower Turbo redni 6-cilindrični benzinski motor visokih performansi sa sportskih 480 KS (353 kW) i 550 Nm okretnog momenta. Ručni 6-stupanjski M prijenos s kratkim i preciznim izmjenama stupnjeva prijenosa u kombinaciji sa standardnim stražnjim pogonom pruža osobito sportski stil vožnje – i maksimalne emocije do krajnjih granica.

BMW serije 4 Coupé M Automobili nudi estetiku i voznu dinamiku na vrhunskoj razini. BMW M4 Competition Coupé ima BMW M TwinPower Turbo redni 6-cilindrični benzinski motor visokih performansi s 510 KS (375 kW) koji razvija 650 Nm okretnog momenta kako bi ubrzao vozilo od 0 do 100 km/h za samo 3,9 sekundi. Istovremeno, visokorazvijeni pogonski sklop i tehnologije podvozja koje imaju porijeklo u motorsportu, kao što su opcionalni sustav pogona na sve kotače M xDrive*, 8-stupanjski Steptronic s Drivelogicom i adaptivni M ovjes, pružaju maksimalnu dinamiku vožnje i prianjanje – u svakodnevnoj vožnji i na trkaćoj stazi. *Očekuje se da će M xDrive biti dostupan od ljeta 2021.

BMW M TwinPower Turbo redni 6-cilindrični benzinski motor visokih performansi u BMW-u M4 Coupé proizvodi sportskih 480 KS (353 kW) pri okretnom momentu od 550 Nm. Vozilo ima ručni 6-stupanjski M mjenjač s kratkim i preciznim izmjenama stupnjeva prijenosa. U kombinaciji sa standardnim stražnjim pogonom, to omogućuje posebno intenzivnu interakciju vozača i vozila.
 

Čak i kad stoji, BMW M4 Coupé utjelovljuje sve što izdvaja M automobil: moćnu dinamiku, okretni sportski duh i uzbudljiv DNK motorsporta. Opremljen sa M TwinPower Turbo rednim šeterocilindarskim benzinskim motorom s prijenosom s dvostrukom spojkom s 7 stupnjeva prijenosa s Drivelogic opcijom i preciznim alatima kao što su M Servotronic, aktivni M diferencijal i prilagodljivi M ovjes, spreman je za ulazak u ring. U drugom kutu: zakoni fizike. Njegova prednost: vozni karakter koji ujedinjuje čovjeka i stroj kao nikada prije.

Otvoren za maksimalni intenzitet. Opremljen s opcionalnim M Competition paketom i snagom do 450 KS M TwinPower Turbo motorom s rednim 6-cilindričnim benzinskim motorom te inovacijama iz motosporta, BMW M4 Cabrio osigurava izravnu vezu između visokih performansi ispunjenih adrenalinom i užitka u vožnji. Dok M motor pruža neprekidno pojačanje do granica uz 7-stupanjski M mjenjač s dvostrukim kvačilom, Active M diferencijal, prilagodljivim M ovjesom ili M Servotronicom omogućuju snažnu, preciznu vožnju. To je iskustvo koje ostaje bez premca, ne samo sa spuštenim tvrdim krovom. Spomenuto katapultira M fascinaciju vožnjom na potpuno novu razinu.

Spreman za maksimalni intenzitet. Opremljen s M TwinPower Turbo rednim šesterocilindarskim benzinskim motorom s 431 KS i trkaćim inovacijama, BMW M4 Cabrio osigurava najizravniju vezu između visokih performansi ispunjenih adrenalinom i sveobuhvatnog zadovoljstva u vožnji. Dok M motor osigurava neprekidne potiske do njegovih granica s prijenosom s dvostrukom spojkom sa 7 stupnjeva prijenosa, aktivni M diferencijal, prilagodljivi M ovjes ili M Servotronic omogućuju snažnu i preciznu vožnju. To je iskustvo koje nema premca, ne samo sa spuštenim tvrdim krovom. Ono katapultira fasciniranost M vožnjom na novu razinu.

Uzbudljiv i elegantno oblikovan. Moćniji nego ikad. Nova generacija BMW-a M5 s opcijom M xDrive je izjava vrhunske inženjerske vještine i inovativne vozne inteligencije. Za neusporedive dimenzije vozne dinamike do krajnjih granica.

Izuzetna snaga, poseban sustav šasije koji obuhvaća sve relevantne sustave upravljanja i karakteristične detalje u Black boji visokog sjaja - s tim značajkama BMW M5 Competition ima samo jedan cilj: postaviti maksimalnu udaljenost od konkurencije.

BMW M550i xDrive impresionira zadivljuju sportskim duhom, udobnošću i istinskom prikladnošću za svakodnevnu uporabu. Opremljen sa 340 kW (462 KS), BMW M550i stvara mnoga dinamična iskustva vožnje. Savršeno usklađene komponente poput inteligentnog pogona na sve kotače BMW xDrive i prilagodljivog M ovjesa Professional osiguravaju optimalnu razinu vozne stabilnosti i agilnosti.

Novi BMW M760Li xDrive Limuzina sa snažnim BMW TwinPower Turbo 12-cilindarskim benzinskim motorom ujedinjuje eleganciju i sportsku opremu. U kombinaciji s M Sport paketom, kao i ekskluzivnom M Performance opremom te brojnim elementima dizajna, on ukazuje na strast za dinamikom.

Vrhunac voznog luksuza: BMW M8 Competition Coupé s M xDriveom najmoćnije je i najefikasnije vozilo u ponudi BMW M8 Coupé. Njegov visoko performansni M TwinPower Turbo 8-cilindrični benzinski motor razvija izvanrednih 460 kW (625 KS). U kombinaciji s brojnim visoko razvijenim komponentama pogona i ovjesa nadahnutih trkaćim motosportom osigurava neusporedivo iskustvo vožnje. Isti predstavlja uzor BMW-ove inženjerske umjetnosti i jamči najvišu razinu užitka u vožnji ispunjenoj adrenalinom.

BMW M8 Coupé s M xDrive nudi luksuzni ambijent s nepobitnim osjećajem motosporta, dizajniran kako bi pomaknuo granice dinamičnih performansi. Visoko učinkoviti M-TwinPower Turbo 8-cilindrični benzinski motor isporučuje impresivnih 441 kW (600 ks) i ima okretni moment od 750 Nm. Međusobni ispušni razvodnik optimizira reakciju na gas, a dva dvostruka pomična turbopunjača poboljšavaju izlaznu snagu. M motor, koji se koristi u sličnom dizajnu u moto utrkama, osigurava izvrsne performanse u savršenoj interakciji s 8-stupanjskim M Steptronicom s Drivelogic-om, prilagodljivim M ovjesom i Active M diferencijalom - i pruža vrhunski M užitak u vožnji u svakoj sekundi.

BMW M850i xDrive Coupé nudi izvanrednu sintezu udobnosti, performansi i učinkovitosti. Snažni M TwinPower Turbo 8-cilindrični benzinski motor zapremine 4.4 litre, 390 kW (530 KS) uz okretni moment od 750 Nm nudi nadahnjujuće zadovoljstvo u vožnji u svakom trenutku. Sustav pogona na sve kotače BMW xDrive s diferencijalom M Sport, prilagodljivim M ovjesom i elektro-mehaničkom stabilizacijom osigurava izvanrednu dinamiku vožnje, savršenu vuču i optimalnu stabilnost na podlozi. Potonji omogućuje posebno dinamična kretanja u zavojima - a u kombinaciji s ostalim moćnim komponentama dovodi do povećanih frekvencija pulsa.

Na vrhu ponude BMW-a serije 8 Cabrio M Automobila je BMW M8 Competition Cabrio s opcijom M xDrive. Ovaj izvanredni kabriolet visokih performansi nudi optimalnu kombinaciju između udobne svakodnevne uporabe i trkaćih nadahnuća, jedinstvenih dizajnerskih detalja i luksuzne unutrašnjosti. Opremljen visokoučinkovitim M TwinPower Turbo osmerocilindarskim benzinskim motorom snage 460 kW (625 KS) i optimiziranim komponentama visokih performansi, koje imaju svoje porijeklo u utrkama automobila, ovaj luksuzni sportski kabriolet odvodi vožnju na potpuno novu razinu sa svojim performansama. Uz to, ima brojne inovativne tehnologije koje svako putovanje čine izuzetno udobnim.

Puni adrenalina prema suncu: Beskompromisne performanse i neodoljivo luksuzan ambijent čine BMW M8 Cabrio s opcijom M xDrive sportskim automobilom visokih performansi koji predstavlja izuzetno otvoreno zadovoljstvo u vožnji. Osim visokoučinkovitog M TwinPower Turbo osmerocilindarskog benzinskog motora sa 441 kW (600 KS), navedeno osiguravaju i brojni pogonski sklopovi i komponente vozne dinamike nadahnute utrkama, poput 8-stupanjskog M Steptronic prijenosa s opcijom Drivelogic, prilagodljivim M ovjesom i aktivnim M diferencijalom. Ovaj otvoreni sportski automobil ima izniman potencijal, posebno je okretan i upravljiv - savršen za munjevita ubrzanja i uske zavoje na najljepšim cestama svijeta. Također je opremljen revolucionarnom povezanošću i tehnologijama pomoći vozaču koji pružaju suvremenu i vrlo udobnu mobilnost.

BMW M850i xDrive Cabrio ima avangardni dizajn, visoku razinu ekskluzivnosti i sjajan balans udobnosti, dinamične snage i učinkovitih performansi. Snažni M TwinPower Turbo osmerocilindarski benzinski motor zapremine 4,4 litre, 390 kW (530 KS) i okretni moment od 750 Nm nudi izvrsnu snagu. Inteligentni BMW xDrive pogon na sve kotače s M sport diferencijalom, prilagodljivim M ovjesom i 20'' gumama visokih performansi osiguravaju uzbudljivo zadovoljstvo u vožnji i visoku udobnost u vožnji. Ovaj uravnoteženi cjelokupni koncept BMW-a M850i xDrive Cabrio zaokružen je brojnim inovativnim tehnologijama i sustavima pomoći vozačima koji svaku vožnju čine zadovoljstvom.

BMW serije 8 Gran Coupé M Automobili izvanredni su sportski automobili s četvero vrata koji kombiniraju vrhunsku dinamiku i okretnost, sportski i elegantan jezik dizajna i izuzetno luksuznu unutrašnjost unutar svakog modela.
 

Vodeći u ovojj ekskluzivnoj ponudi modela je BMW M8 Competition Gran Coupé, izuzetno moćan sportski automobil. Njegov M TwinPower Turbo osmerocilindarski benzinski motor visokih performansi proizvodi izvanrednih 460 kW (625 KS) i to koristi kako bi katapultirao vozilo od 0 do 100 km/h u munjevitih 3,2 sekunde. Svojim visoko podešenim komponentama nadahnutim utrkama popraćenim M xDrive opcijom kao standardnom proizvodnom značajkom, ovaj M Automobil nudi dinamiku i okretnost u vožnji na najvišoj razini.
 

BMW M8 Gran Coupé s M xDrive opcijom je luksuzni sportski automobil koji jamči vrhunske performanse i adrenalinski zadovoljstvo u vožnji. Ono što potvrđuje ovo jamstvo, uz M-TwinPower osmerocilindarski benzinski motor visokih performansi s 441 kW (600 KS), su brojni pogonski sklopovi i komponente ovjesa inspirirane utrkama, poput 8-stupanjskog M Steptronic prijenosa s opcijom Drivelogic, prilagodljivim M ovjesom ili aktivnim M diferencijalom.
 

BMW M850i xDrive Gran Coupé pruža optimalan spoj sportske i svakodnevne korisnosti. Njegov snažni M TwinPower Turbo osmerocilindarski benzinski motor razvija 390 kW (530 KS) i 750 Nm okretnog momenta od zapremine od 4,4 litre. Rezultat međusobne povezanosti optimalno podešenih pogonskih sklopa i komponenata ovjesa agilno je i vrlo dinamično iskustvo vožnje - savršeno nadopunjeno kokpitom orijentiranim prema vozaču i sportskim, a opet luksuznim konceptom unutrašnjosti.
 

BMW X3 M automobili kombiniraju pustolovni duh BMW-a X3 s ekskluzivnom sportskom težnjom BMW-a M. BMW X3 M, sa svojim trkaćim DNK, nudi voznu dinamiku najvišeg kalibra - dovedenu na nove razine u BMW-u X3 M Competition, koji je čisto uzbuđenje na svakoj cesti i trkaćoj stazi s maksimalnom razinom snage i ekskluzivnosti. Modeli BMW X3 M40i i BMW X3 M40d pružaju impresivnu ravnotežu performansi, udobnosti i učinkovitosti.


BMW X3 M Competition pogoni iznimno moćan M TwinPower Turbo šesterocilindarski benzinski motor. S 375 kW (510 KS) i 600 Nm okretnog momenta, ubrzava vozilo od 0 do 100 km/h u zapanjujućih 4,1 sekundi. Uzajamno djelovanje M xDrive pogona i aktivnog M diferencijala, M specifičnog ovjesa i M Servotronic upravljanja zajedno s M Steptronic prijenosom s 8 brzina osiguravaju maksimalnu voznu dinamiku i agilnost.

BMW X3 M ima M TwinPower Turbo šesterocilindarski benzinski motor visokih performansi koji isporučuje impresivnih 353 kW (480 KS). Snažan okretni moment od 600 Nm osigurava munjevito ubrzanje do 100 km/h za 4,2 sekunde. Opremljen M xDrive pogonom i aktivnim M diferencijalom, M specifičnim ovjesom i M Servotronic upravljačem, kao i M Steptronic prijenosom s 8 brzina, BMW X3 M nudi voznu dinamiku najvišeg kalibra.

BMW X3 M40i pokreće snažni M TwinPower Turbo šesterocilindarski benzinski motor. Motor isporučuje 260 kW (354 KS) i pruža maksimalni okretni moment od 500 Nm. Interakcija između prilagodljivog M ovjesa, promjenjivog sportskog upravljanja, M sportske kočnice kao standardne opreme, BMW xDrive pogona i 8-brzinskog Steptronic Sport prijenosa optimizira bočna i uzdužna dinamička svojstva te jamči intenzivno sportsko zadovoljstvo.

U središtu BMW-a X3 M40d je M TwinPower Turbo šesterocilindarski dizel motor s dva TwinScroll turbopunjača i Common Rail izravnim ubrizgavanjem. Motor razvija 240 kW (326 KS) i impresivan okretni moment od 680 Nm. Postavka s prilagodljivim M ovjesom, promjenjivim sportskim upravljanjem, M sportskim kočnicama kao standardom opremom, BMW xDrive pogonom i 8-stupanjskim Steptronic Sport prijenosom osigurava optimalne rezultate za voznu dinamiku.

Automobili BMW X4 M su snažni karakteri. Oni kombiniraju atletičnost M automobila s ekspresivnim temperamentom BMW-a X4. Rezultat: četiri vrlo emotivna sportska automobila za maksimalnu razinu strasti i adrenalina. BMW X4 M, sa svojim motociklističkim DNK, nudi voznu dinamiku najvišeg kalibra. Ovo je BMW X4 M Competition koji podiže sve na višu razinu, uzbudljivo jednostavno oduševljava svaku cestu i stazu sa maksimalnim razinama proizvodnje i ekskluzivnosti. Modeli BMW X4 M40i i BMW X4 M40d pružaju impresivan balans performansi, udobnosti i učinkovitosti.

BMW X4 M automobili su snažni karakteri. Oni kombiniraju sportski duh M automobila s izražajnim temperamentom BMW-a X4. Rezultat: četiri vrlo emotivna sportska automobila za maksimalnu razinu strasti i adrenalina. BMW X4 M, sa svojim trkaćim DNK, nudi voznu dinamiku najvišeg kalibra - dovedenu na nove visine u BMW-u X4 M Competition, koji je čisto uzbuđenje na svakoj cesti i trkaćoj stazi s maksimalnom razinom snage i ekskluzivnosti. Modeli BMW X4 M40i i BMW X4 M40d pružaju impresivnu ravnotežu performansi, udobnosti i učinkovitosti.

BMW X4 M Competition pogoni iznimno moćan M TwinPower Turbo šesterocilindarski benzinski motor. S 375 kW (510 KS) i 600 Nm okretnog momenta, ubrzava vozilo od 0 do 100 km/h u zapanjujućih 4,1 sekundi. Tijekom tog procesa, uzajamno djelovanje M xDrive pogona i aktivnog M diferencijala, M specifičnog ovjesa i M Servotronic upravljanja zajedno s M Steptronic prijenosom s 8 brzina osiguravaju maksimalnu voznu dinamiku i agilnost.

BMW X4 M ima M TwinPower Turbo šesterocilindarski benzinski motor visokih performansi koji isporučuje impresivnih 353 kW (480 KS). Snažan okretni moment od 600 Nm osigurava munjevito ubrzanje do 100 km/h za 4,2 sekunde. Opremljen M xDrive pogonom i aktivnim M diferencijalom, M specifičnim ovjesom i M Servotronic upravljačem, kao i M Steptronic prijenosom s 8 brzina, BMW X4 M nudi voznu dinamiku najvišeg kalibra.

BMW X4 M40i pokreće snažni M TwinPower Turbo šesterocilindarski benzinski motor. Pogonska jedinica isporučuje 260 kW (354 KS) i pruža maksimalni okretni moment od 500 Nm. Interakcija između prilagodljivog M ovjesa, promjenjivog sportskog upravljanja, M sportske kočnice kao standardne opreme, BMW xDrive pogona i 8-brzinskog Steptronic Sport prijenosa optimizira bočna i uzdužna dinamička svojstva te jamči intenzivno sportsko zadovoljstvo.

U središtu BMW-a X4 M40d je M TwinPower Turbo šesterocilindarski dizel motor s dva TwinScroll turbopunjača i Common Rail izravnim ubrizgavanjem. Motor razvija 240 kW (326 KS) i impresivan okretni moment od 680 Nm. Postavka s prilagodljivim M ovjesom, promjenjivim sportskim upravljanjem, M sportskim kočnicama kao standardom opremom, BMW xDrive pogonom i 8-stupanjskim Steptronic Sport prijenosom osigurava optimalne rezultate za voznu dinamiku.

BMW M340i xDrive i M340d xDrive Limuzina kombiniraju tradicionalno sportske gene BMW-a serije 3 Limuzina s ekskluzivnim trkaćim DNK. Rezultat: dva automobila s moćnim BMW TwinPower Turbo motorima, BMW M GmbH komponentama ovjesa prilagođenih do najfinijim detalja i uzbudljivim sportskim dizajnom koji na svaki metar ceste donose ljubav prema utrkama.

BMW X5 M i BMW X6 M Automobili pokazuju svoj zahtjev za vodstvom moćnim proporcijama, ekskluzivnim M dizajnom i izvanrednim performansama.


BMW X5 M Competition i BMW X6 M Competition imaju iznimno snažan M TwinPower Turbo 8-cilindarski benzinski motor. Pogonska jedinica visokih okretaja isporučuje 460 kW (625 KS) i ubrzava vozilo od 0 do 100 km/h sa 750 Nm okretnog momenta u samo 3,8 sekundi. U tom slučaju, savršena interakcija između M xDrive opcije i aktivnog M diferencijala, M specifičnog ovjesa i M Servotronic opcije zajedno s 8-stupanjskim M Steptronic prijenosom jamči maksimalnu dinamiku i okretnost u vožnji.
 

BMW X5 M i BMW X6 M imaju 8-cilindarski benzinski motor TwinPower Turbo s visokim performansama, koji isporučuje izvanrednih 441 kW (600 KS). Snažnih 750 Nm okretnog momenta osigurava brzo ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,9 sekundi. Opremljeni M xDrive opcijom i aktivnim M diferencijalom, M specifičnim ovjesom i M Servotronic upravljačem, kao i 8-stupanjskim M Steptronic prijenosom, BMW X5 M i BMW X6 M nude voznu dinamiku najvišeg kalibra.
 

BMW X5 M50i i BMW X6 M50i pokreće snažni M TwinPower Turbo 8-cilindarski benzinski motor. Snažni agregat isporučuje 390 kW (530 KS) i isporučuje maksimalni okretni moment od 750 Nm. Interakcija između prilagodljivog M ovjesa, integriranog aktivnog upravljanja, 8-stupanjskog Steptronic Sport prijenosa i BMW-a xDrive optimizira bočna i uzdužna dinamička svojstva i jamči intenzivno sportsko zadovoljstvo.
 

BMW X5 M50d i BMW X6 M50d opremljeni su M TwinPower Turbo rednim 6-cilindarskim dizelskim motorom koji osigurava do 750 Nm za impresivne snage u svakoj situaciji u vožnji. Optimalna kombinacija snage i učinkovitosti očituje se također u podešavanju prilagodljivog M ovjesa, integralnog aktivnog upravljanja, BMW xDrive opcije i 8-stupanjskog Steptronic Sport prijenosa.

BMW X7 M Automobili kombiniraju offroad performanse tipične za X vozila uz ekskluzivnost BMW luksuzne klase i sportsku težnju BMW-a M. Rezultat su dva vrlo dinamična luksuzna SAV-a spremna za samouvjereno osvajanje bilo kojeg novog terena.
 

BMW X7 M50d impresionira elegantnim dizajnom, izvanrednom voznom dinamikom i uravnoteženom mješavinom udobnosti, luksuza i učinkovite maksimalne snage. Snažni M TwinPower Turbo redni šesterocilindarski dizelski motor pruža zadivljujuću vučnu snagu sa 294 kW (400 KS) i 760 Nm. Ovo izdanje zaokružuje ovjes s M specifičnom podešavanjem, M sport diferencijalom i varijabilnim sportskim upravljanjem.
 

BMW X7 M50i od ostalih razlikuju maksimalna snaga, preciznost i okretnost. Za garantiranje tih kvaliteta zaslužni su ne samo M TwinPower Turbo osmerocilindarski benzinski motor s 530 KS i 750 Nm okretnog momenta, već i 8-stupanjski Steptronic Sport prijenos, precizno podešen ovjes i M Sport kočnica kao standardna oprema. Unutrašnjost bez premca: luksuzni ambijent i najsuvremenije tehnologije.

BMW Z4 M40i predstavlja sportsku atmosferu i otvoreno zadovoljstvo u vožnji: dugački poklopac motora, nisko držanje na cesti, klasični meki krov i kratki prevjesi pokazuju karakterističnu siluetu roadstera. M TwinPower Turbo 3,0-litarski redni 6-cilindarski benzinski motor impresionira svojom vrhunskom snagom i karakterom neograničenih okretaja. Zahvaljujući dvostrukim VANOS-u, Valvetronic opciji, High Precision Injection (ubrizgavanjima visoke preciznosti) i TwinScroll turbopunjačima, on pruža 250 kW (340 KS) i impresivan maksimalni okretni moment od 500 Nm.
 

Bilo da tražite nova ili rabljena BMW M vozila – ovdje ćete naći sve činjenice, izvještaje o probnoj vožnji, ponude za financiranje ili leasing za trenutne M automobile i, naravno, zastupnika za vašu probnu vožnju.

Read more
BMW M serije BMW M automobili se voze na trkaćoj stazi

PREGLED POVIJESTI BMW M MODELA.

Strast prema moto sportu, ekskluzivnost i savršenstvo - pridružite nam se na putovanju kroz gotovo 50 godina BMW M automobila! Upoznat ćemo vas s vozilima od legendarnih BMW-a M1 i M3 do sadašnjeg BMW-a M8. Otkrijte izuzetne performanse i priliku za personalizaciju modela s BMW Individual i BMW M Performance dijelovima.

Read more

PREGLED POVIJESTI BMW M MODELA.

BMW M

BMW M1 (E26).

BMW M serije BMW M1 E26 tročetvrtinski pogled sprijeda u mirovanju

Svojim bezvremenskim klinastim oblikom, prvo vozilo koje je razvilo tadašnje BMW Motorsport GmbH krajem sedamdesetih dobiva oduševljen doček. Oblik je razvio dizajnerska legenda Giorgio Giugiaro, a oblik se temelji na BMW -u Turbo, studiji iz 1972. koju je radio dugogodišnji BMW -ov dizajner Paul Bracq. Uski bubrezi, sklopivi farovi i jasno nacrtane linije kombiniraju estetiku i dinamiku. Performanse su također legendarne: do 1983. to je najbrže serijsko vozilo u Njemačkoj. Super-sportski automobil sa srednjim motorom postiže najveću brzinu od preko 260 km/h, uspostavljajući tradiciju cestovnih vozila M.

Od 1979. do 1981. godine proizvedeno je samo 460 vozila - sva ručno izrađena. Svatko tko ima sreću voziti BMW M1 govori o njegovom izuzetnom stilu vožnje, fleksibilnoj dinamici zavoja i brzom okretanju motora od 3,5 litre.

Razdoblje proizvodnje: 1978. - 1981. godine

Motori: 3,5 litre (204 kW, 277 KS), 6-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.359 mm / 1.824 mm / 1.138 mm

BMW SERIJE 1 M COUPÉ (E82).

BMW M serije BMW serije 1 M Coupé E82 tročetvrtinski pogled sprijeda u vožnji ulicom

Iako BMW 1 oduševljava vozače koji cijene sportski duh i izvanrednu upravljivost u kompaktnom vozilu od 2004. godine, BMW 1 M Coupé dostupan je tek od 2011. Dva turbopunjača povećavaju redni 6-cilindarski benzinski motor na 340 KS (250 kW) ). U kombinaciji s kratkim međuosovinskim razmakom i širim tragom od uobičajenog BMW -a 1, ovo pruža doživljaj vožnje s izvanrednom dinamikom. Do 2012. proizvedeno je više od 6.300 vozila. Tri godine kasnije BMW -u M2 pridružuje se serija, nastavljajući koncept spajanja kompaktnog vozila s najboljim karakteristikama sportskog automobila.

Razdoblje proizvodnje: 2011 - 2012

Motori: 3,0 litara (250 kW, 277 KS), 6 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.380 mm / 1.803 mm / 1.420 mm

BMW M2 (F87).

BMW M serije BMW M2 F87 pogled s boka u vožnji ulicom

Od 2015. BMW M2 nasljednik je BMW -a 1 M Coupé i nastavlja dinamičnu, moćnu kompaktnu seriju uspostavljenu BMW -om 2002 Turbo i BMW -om M3 (E30).

Prepoznatljiv, samouvjeren vanjski izgled vozila sa širokim raširenim krilima i velikim otvorima na prednjoj pregači svjedoče tome. 6-cilindrični turbobenzinski motor ima impresivan okretni moment i snagu, prenosi se na cestu putem opcijskog mjenjača s dvostrukom spojkom. BMW M2 Competition, s dodatnom snagom od 30 kW (40 KS), preuzeo je 2018. godine, a prestigao ga je samo BMW M2 CS (Club Sport). Ova serija ima samo 2.200 vozila i motor snage 331 kW (450 KS). U svakoj verziji šasija M osigurava čisto, jasno rukovanje, preciznu kontrolu i užitak u vožnji.

Period proizvodnje BMW M2: 2015. - 2018., M2 Natječaj: 2018. - 2020., M2 CS: 2020

Motori: 3,0 litara (272-331 kW, 370-450 KS), 6 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.461 - 4.468 mm / 1.854 - 1.871 mm / 1.410 - 1.414 mm

BMW M3 (E30/2S, E30/2SC, E36/2S, E36/2CS, E36/4S, E46/2S, E46/2CS, E90/92/93, F80, G80).

BMW M serije BMW M3 G80 pogled sprijeda u vožnji ulicom

Izvorno, BMW M3 (E30/2S, E30/2SC) trebao je biti cestovna verzija trkaćeg vozila. Međutim, interes je toliko velik da se proda mnogo više od 5.000 vozila potrebnih za odobrenje Grupe A. Ekstremna dinamika odmah je vidljiva na vanjskom dijelu; od širokih blatobrana i kultnih stražnjih krila do novoprojektiranog C stupa. U unutrašnjosti se nalazi i sve što se pokazalo vrijednim u utrkama: kočioni diskovi s unutarnjom ventilacijom, sportski mjenjač s donjim lijevim prvim stupnjem prijenosa, 2,3-litreni 4-cilindarski benzinski motor sa 200 KS (143 kW).

Dok trkaća verzija ide od pobjede do pobjede, BMW M3 premašuje sva prodajna očekivanja: Prodano je više od 18.000 vozila, uključujući i kabriolet verziju. Kao i revidirana Evolution verzija od 220 KS (154 kW) i BMW M3 Sport Evolution s zapreminom od 2,5 litre i 238 KS (166 kW).

1992. druga generacija BMW -a M3 (E36) nastavlja priču o uspjehu. Vozilo je očito odraslije. Postoje samo manje vizualne promjene u usporedbi s običnim modelom, poput aerodinamički optimiziranih vanjskih retrovizora M. No, ispod poklopca motora postoje radikalne promjene: Ugrađeni benzinski motor sa 6 cilindara sa 286 KS (210 kW) i promjenjivim bregastim osovinama iznad glave (sustav VANOS) pruža ubrzanje koje oduzima dah. Od 1995. model je ažuriran kako bi dao ne samo 200 cm3 veće zapremine, već i 321 KS (236 kW).

Na prijelazu tisućljeća lansirana je treća verzija BMW -a M3 (E46), a godinu dana kasnije i BMW M3 kabriolet. Oni nastavljaju temeljni koncept koji stoji iza BMW -a M3, kombinirajući što je moguće manju težinu s što većom dinamikom vožnje. M geni evidentni su u doživljaju vožnje od 343 KS (252 kW). Vanjski dijelovi Coupéa i Convertiblea razlikuju se od standardnih modela svojim širim nagibom, rešetkama na prednjim branicima i powerdomeom na haubi.

BMW M3 proizvedeni između 2007. i 2013. sada su opremljeni brojnim novim značajkama. Kao i obični modeli, dostupna su tri karoserije: limuzina (E90), kupe (E92) i kabriolet (E93). Po prvi put, BMW M3 ima V8 motor. 4-litreni sklop isporučuje 420 KS (309 kW) i okreće do 8.300 okretaja u minuti-najbrži serijski motor koji je BMW ikada napravio! S opcijskim paketom M Driver's, automobil postiže maksimalnu brzinu od 280 km/h.

Od 2014. godine, peta generacija BMW-a M3 (F80) ponovno se oslanja na linijski 6-cilindrični benzinski motor koji je, prvi put u BMW-u M3, opremljen turbopunjačima. Motor daje najveći okretni moment pri 1.850 o / min, omogućujući brzo ubrzanje, bez obzira na okolnosti. BMW M3 Limuzina s 432 KS (317 kW) jedini je dostupan dizajn karoserije - povezani Coupé i Cabrio sada se zovu BMW M4. Produžeci blatobrana, vanjski retrovizori M i tamni M karbonski krov također pokazuju vanjskom svijetu da ovo vozilo ima izuzetnu upravljivost i dinamiku vožnje. 2016. dolazi do predstavljanja BMW -a M3 Competition s motorom koji isporučuje 450 KS (331 kW) i standardno koristi prilagodljivo M podvozje.

U 2018. BMW M3 CS proizvodi se samo tri mjeseca, a motor dodaje dodatnih 10 KS kako bi dosegao 460 KS (338 kW).

BMW M3 (G80) dostupan je od 2021. godine s radikalno drugačijim izgledom od standardne limuzine zbog velikog, visokog bubrega. Nastavlja koncept spajanja sportskog duha, dinamike i svakodnevne praktičnosti prethodnog BMW-a M3-sportska limuzina opremljena je ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i motorom od 480 KS (353 kW). Dostupan je i BMW M3 Competition koji nudi 510 KS (375 kW). 8-stupanjski M Steptronic mjenjač s Drivelogic-om omogućuje brzu promjenu stupnja prijenosa za maksimalnu dinamiku vožnje, u kombinaciji s precizno podešenim M podvozjem.

Period proizvodnje BMW M3: 1986. - danas

Motori: 2,3-3,0 litara (143-375 kW, 200-510 KS), 4-, 6- i 8-cilindarski

Duljina / širina / visina: 4.346 - 4.794 mm / 1.680 - 1.887 mm / 1.370 - 1.431 mm

BMW M4 (F82, F83, G82).

BMW M serije BMW M4 G82 tročetvrtinski pogled s boka u mirovanju

BMW serije 4 zamjenjuje kupe serije 3 i predstavlja jasan iskorak. Očito dizajnirano od nule, ovo se vozilo značajno razlikuje od BMW-a serije 3 po uvučenom putničkom prostoru, duljem poklopcu motora i kraćim prevjesima - a sve to dovodi do izražajnijeg i snažnijeg izgleda. To se također odnosi na BMW M4 Coupé i M4 Coupé Competition (2016. - 2020.) koji isporučuju 450 KS (331 kW), kao i na M4 Coupé CS iz 2017. i 2018. sa 460 KS (338 kW). U međuvremenu, M4 je dostupan kao GTS Coupé (2017. - 2018.), pogonjen sa 500 KS (368 kW). M4 kabriolet i kabriolet M4 Competition donose dašak svježine. Sva vozila koriste 3,0-litarski 6-cilindrični benzinski motor s dvostrukim pomičnim turbopunjačem.

Znatno dulja i šira druga generacija postavlja jasne vizualne naglaske s dvostrukim bubregom koji stoji visoko i nagnut prema naprijed. Uz BMW M4, 3,0-litreni benzinski motor sa 6 cilindara isporučuje 480 KS (ručni mjenjač) i 510 KS (8-stupanjski automatski mjenjač) (353 odnosno 375 kW). S opcijskim paketom vozača M postiže brzinu od 290 km/h. Dinamičnost i okretnost naglašeni su preciznim, beskompromisnim dizajnom.

Period proizvodnje BMW M4: 2014. - danas

Motori: 3,0 litara (317-375 kW, 431-510 KS), 6-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.671 - 4.794 mm / 1.870 - 1.887 mm / 1.383 - 1.394 mm

BMW M5 (E28S, E34S, E34/5S, E39S, E60, E61, F10, F90).

BMW M serije BMW M5 F90 tročetvrtinski pogled sprijeda u vožnji ulicom

Vizualno, prvi BMW M5 (E28S) 1985. jedva da se razlikovao od standardne limuzine. No, ručno izrađena vozila imaju ažurirani BMW M1 motor i stoga mogu doseći brzinu od preko 250 km/h. S više od 2.200 proizvedenih vozila postavljeni su temelji za vrhunsku verziju jedne od najuspješnijih sportskih limuzina.

Godine 1988. novi BMW serije 5 uključuje i novi M5 (E34S). Ovo u početku isporučuje 315 KS (232 kW), ali 1992. motori su ponovno projektirani. Sada izvlače 340 KS (250 kW) iz obujma 3,8 litara, a u ograničenom izdanju od manje od 900 jedinica, automobil je dostupan i kao M5 Touring. Zahvaljujući besprijekornom iskustvu u vožnji i preciznom upravljanju, ovaj M5 također se pouzdano i kompetentno nosi sa svakom situacijom.

Od 1998. do 2003. BMW M5 (E39S) osvaja autocestu s 8-cilindričnim motorom koji isporučuje zapreminu od 5 litara i 400 KS (294 kW). U ovom trenutku, to je savršen primjer sportske limuzine - idealne za svakodnevnu uporabu, zahvaljujući svojim performansama i dinamici, koja odgovara gotovo svakom sportskom automobilu.

Nasljedni model (E60) pojavljuje se u izložbenim salonima 2005. godine, a slijedi ga Touring verzija (E61) 2007. godine, koja je ujedno i posljednji M5 u ovom obliku karoserije. Opremljen 10-cilindričnim motorom, njegovih 507 KS ubrzava vozilo do 305 km/h uz opcijski M Driver's Package.

Godine 2011. BMW M GmbH prvi put oprema M5 (F10) s dvostrukim turbo motorom. Motor isporučuje 560 KS (412 kW) i u to je vrijeme najmoćniji model u BMW-ovoj ponudi. Dvije godine kasnije, prvi model M5 Competition dostupan je s laganim povećanjem performansi na 575 KS (423 kW), a 2014. godine 8-cilindrično posebno izdanje "30 godina M5" posebno je projektirano za proizvodnju 600 KS (441 kW). Postavljanje najvećeg okretnog momenta između 1.500 i 5.750 okretaja u minuti neobično je - pa kapacitet ubrzanja postoji, bez obzira na okolnosti.

Trenutni BMW M5 (F90) ostao je vjeran liniji proizvoda od 2017. godine i kombinira tipičan M sportski duh s udobnošću i elegancijom BMW -a 5 Limuzina. Prepoznatljivi motor iz prethodnog M5, novi M xDrive pogon na sve kotače i 8-stupanjski M Steptronic mjenjač znače snažno ubrzanje i izuzetnu dinamiku vožnje tipične su značajke ovog vozila iz BMW M GmbH. Ovo je samo 2018. nadmašilo BMW M5 Competition, koje isporučuje 25 KS više, iznoseći 625 KS (460 kW) na ulice. Ograničeno na samo godinu dana proizvodnje, BMW M5 CS (Competition Sport) ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,0 sekunde sa 635 KS (467 kW). Karbonski dijelovi smanjuju težinu izuzetno sportske limuzine, koja se na zahtjev može elektronički kontrolirati od 305 km/h.

Period proizvodnje BMW M5: 1985. - 1995., 1998. - 2003., 2005. - danas

Motori: 3,5-5,0 litara (302 kW, 410 KS), 6, 8 i 10 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.620 - 4.966 mm / 1.700 - 1.903 mm / 1.400 - 1.512 mm

BMW M6 (E63, E64, F06, F12, F13).

BMW M serije BMW M6 F13 tročetvrtinski pogled sprijeda u vožnji ulicom

Prethodnik M6, BMW M635CSi, već je sišao s proizvodne linije 1984. Opremljen preuređenim BMW M1 motorom, njegovih 286 KS (210 kW) čini coupé koji je dizajnirao Paul Bracq jednim od najbržih sportskih automobila dostupnih na vrijeme.

Godine 2005., sa završetkom BMW-a 8 (E31), BMW je ponovno lansirao na tržište kupe luksuzne klase. Dizajnirano pod vodstvom Chrisa Banglea, vozilo ima tipične karakteristike M Coupéa: iznimno snažan 10-cilindrični motor s 507 KS (373 kW), karakterističan i samouvjeren dizajn te prilagodljivo podvozje koje ne samo da jamči udobnost, već i preciznost i vožnju dinamika. To vrijedi i za verzije automobila sa fiksnim krovom i za kabriolet.

Njegov nasljednik predstavljen je 2012. Motor sada ima dva cilindra manje, ali znatno veću snagu. Twin-turbo V8 benzinski motor isporučuje 560 KS (412 kW) ili, kao i kod M6 Competition, 575 KS (423 kW). Motor Competition Coupéa renoviran je sredinom 2015. godine i daje 600 KS (441 kW) na autocestu, zahvaljujući 7-stupanjskom mjenjaču s dvostrukom spojkom. S opcijskim paketom vozača M, BMW M6 postiže brzinu od 305 km/h. Ova izvedba ogleda se u Coupéu, Cabriolu i od 2013. Gran Coupéu.

Period proizvodnje BMW M6: 2005. - 2018

Motori: 4,4- 5,0 litara (373- 441 kW, 507- 600 KS), 8 i 10 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.871 - 4.898 mm / 1.855 - 1.899 mm / 1.372 - 1.377 mm

BMW M8 COMPETITION (F91, F92, F93).

BMW M serije BMW M8 F92 tročetvrtinski pogled straga u mirovanju sa modelom

M8 Coupé postoji gotovo 30 godina. Početkom 1990-ih inženjeri BMW-a razvili su prototip BMW-a M8 s V12-cilindričnim motorom na temelju E31 Coupé.

No, trebalo je do 2019. godine da se prvi potpuno označeni BMW M8 Competition Coupé (F92), Convertible (F91) i Gran Coupé (F93) pojave u salonima. S dva paralelna turbopunjača, 8-cilindrični motor može se pohvaliti izlaznom snagom od 625 KS (460 kW) koja uz opcijski M Driver's Package omogućuje brzine znatno iznad 300 km/h.

Čak i kad je parkiran, očito je da je BMW M8 savršena kombinacija sportskog duha i luksuza. Radikalne linije su dinamične, a opet iznimno elegantne. Pojedinosti poput crne kromirane rešetke hladnjaka i crnih kapica zrcala visokog sjaja ističu sportski karakter automobila: To je naglašeno standardnim karbonskim krovom. Štoviše, prilagodljivo M podvozje, koje se prilagođava trenutnim uvjetima vožnje i podržava BMW M xDrive, osigurava neusporedivu dinamiku vožnje. Bilo da se radi o Coupéu, kabrioletu ili četverovratnom Gran Coupéu, ova vozila nude superlative u svakom pogledu.

Razdoblje proizvodnje BMW M8 Competition: 2019. - danas

Motori: 4,4 litre (460 kW, 625 KS), 8-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.867 - 5.098 mm / 1.907 - 1.948 mm / 1.353 - 1.420 mm

BMW X3 M COMPETITION (F97).

BMW M serije BMW X3 M F97 tročetvrtinski pogled sprijeda u vožnji

M verzija BMW-a X3 prvi je put dostupna 1993. Sa svojim visokoučinkovitim, iznimno snažnim 6-cilindričnim twin-turbo benzinskim motorom, vozilo ubrzava od 0 do 100 km/h u samo 4 sekunde, a nakon redizajna, u samo 3,8 sekundi. M xDrive na svim kotačima s aktivnim M diferencijalom osigurava da se punih 480 KS (353 kW) može otpustiti svaki put-fascinantna kombinacija X i M gena. Isto vrijedi i za model BMW X3 M Competition s 510 KS (375 kW).

BMW X3 M svoju snagu pokazuje i izvana. Vodoravne linije ramena povezuju prednju stranu sa samouvjerenim stražnjim dijelom. Crni bubreg sjajnog sjaja i elementi M rešetke sa strana sa svojim trodimenzionalnim strukturama izvana nagovještavaju visokokvalitetnu tehnologiju koja čeka u vozilu: Na primjer, M sportska sjedala nude izuzetnu bočnu potporu ili M unutrašnjost obloge od ugljika. Tako je vozilo uvijek spremno za pokazivanje na bilo kojem terenu.

Period proizvodnje BMW X3 M: 2019. - danas

Motori: 3,0 litara (353-375 kW, 480-510 KS), 6 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.726 mm / 1.897 mm / 1.669 mm

BMW X4 M (F98).

BMW M serije BMW X4 M F98 pogled s boka u mirovanju

Model M lansiran je s drugom generacijom BMW-a X4 2019. Sportska elegancija osnovnog modela još je jasnije i preciznije predstavljena: Ekskluzivni elementi dizajna opcijskog vanjskog paketa M Carbon (više nisu dostupni kao paket nakon redizajn modela, ali kao pojedinačne komponente od ugljičnih vlakana), od otvora za zrak u braniku do poklopaca zrcala, naglašava sportski karakter crossovera SUV/Coupé. Vozilo dijeli tehničke specifikacije i motore s BMW-om X3 M: BMW X4 M ima 480 KS (353 kW), a X4 M Competition 510 KS (375 kW) i ima, nakon redizajna modela, ogroman okretni moment od 650 KS. Nm. Zahvaljujući opcijskom paketu M Driver's, vozila postižu maksimalne brzine od 280, odnosno 285 km/h. BMW X4 M kombinira izvanredne performanse i ekskluzivnost s izražajnim temperamentom.

Period proizvodnje BMW X4 M: 2019. - danas

Motori: 3,0 litara (353-375 kW, 480-510 KS), 6 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.758 mm / 1.927 mm / 1.618 mm

BMW X5 M (E70, F85, F95).

BMW M serije BMW X5 M F95 tročetvrtinski pogled straga u mirovanju

Drugu generaciju BMW-ovog prvog sportskog SUV-a 2009. godine redizajnirao je BMW M GmbH, čime je stvoren prvi BMW X5 M (E70). Pokretan s dva turbopunjača, 4,4-litreni V8-cilindrični benzinski motor, jedan od najčešće korištenih M motora, proizvodi 555 KS (408 kW). Zajedno s X6 M, ovo je prvi put da BMW ima xDrive na sve kotače-kao M verziju, naravno. Vozilo ima skromni izgled i klasičnu M dinamiku vožnje.

To nastavlja model nasljednik (F85) i 4,4-litreni twin-turbo motor, koji na autocestu dovodi 575 KS zahvaljujući novom 8-stupanjskom M mjenjaču. Ovdje poboljšana aerodinamika treće generacije BMW-a X5 čini ostalo, poboljšana tipičnim M elementima kao što su otvori za zrak.

Sljedeća generacija BMW-a X5 M (F95) majstorski kombinira gene M i X u performansama i dinamici vožnje s luksuznim interijerom i udobnošću. Dvostruki turbopunjeni 8-cilindrični benzinski motor isporučuje 600 KS (441 kW) s BMW-om X5 M i 625 KS (460 kW) s BMW-om X5 M Competition. S opcijskim paketom M Driver's SUV doseže maksimalnu brzinu od 290 km/h.

Period proizvodnje BMW X5 M: 2009. - 2013., 2015. - danas

Motori: 4,4 litre (408-460 kW, 555-625 KS), 8-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.854 - 4.938 mm / 1.933 - 2.013 mm / 1.739 - 1.747 mm

BMW X6 M (E71, F86, F96).

BMW M serije BMW X6 M F96 tročetvrtinski pogled s boka u mirovanju

Godine 2008. BMW X6 (E71) privlači pozornost kao prvi BMW-ov crossover Coupé/SUV. Godinu dana kasnije, model BMW BMW X6 M privlači ljude koji žele najbolje od oba svijeta: terenac i sportski automobil; neobuzdana dominacija i izvanredna dinamika vožnje. Kombinacija M xDrive i 4,4-litrenog 8-cilindričnog benzinskog motora M TwinTurbo (555 KS/408 kW) pruža SUV-u bez presedana agilnost-bez obzira na teren.

Godine 2015. druga generacija X6 M (F86) spremna je za upotrebu, s poznatim 4,4-litrenim twin-turbo motorom iz M5 i X5 M, s 575 KS (423 kW). S opcijskim M paketom vozača, vozilo kombinira profil nalik kupeu s velikim usisima zraka i postiže 280 km/h.

2019. dolazi do prelaska modela na X6 M Competition (F96). To donosi njegovu zastrašujuću snagu od 625 KS (460 kW) iz M xDrivea s aktivnim M diferencijalom na autocestu i kombinira prednosti stražnjeg i pogona na sve kotače. Ekskluzivni M naglasci, poput crne prednje rešetke ili M škrga s integriranim M logom, dodatno naglašavaju prepoznatljiv izgled. BMW X6 M kombinira luksuz s nadmoćnošću i ekstremnim sportskim ponašanjem - izuzetna kombinacija!

Period proizvodnje BMW X6 M: 2009. - danas

Motori: 4,4 litre (408-460 kW, 555-625 KS), 8-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.876 - 4.948 mm / 1.983 - 2.019 mm / 1.684 - 1.697 mm

BMW Z3 M (E36/7, E36/8).

BMW M serije BMW Z3 M E36/8 pogled s boka u mirovanju

1995. BMW lansira puristički Z3, roadster temeljen na bivšem BMW -u 3 Compact (E36). Od 1997., koristeći motor iz bivšeg BMW-a M3 (E36), vozilo pruža izuzetne performanse, osobito u dinamici vožnje, i ostavlja daleko moćnije konkurente na slalomu. Godinu dana kasnije, verzija s fiksnim krovom dostupna je i kao M model. Od 2001. nadalje BMW opremljuje obje verzije-Coupé i Roadster-motorom nasljednika M3 (E46), stvarajući dinamičnije upravljanje s gotovo istom snagom zahvaljujući temperamentu u velikom broju okretaja.

Period proizvodnje BMW Z3 M: 1997. - 2002. godine

Motori: 3,2 litre (236-239 kW, 321-325 KS), 6-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.025 mm / 1.740 mm / 1.279 mm

BMW Z4 M (E85, E86, G29).

BMW M serije BMW Z4 M G29 tročetvrtinski pogled s boka u vožnji ulicom

Nasljednik Z3 Roadstera i Coupéa značajno raste u veličini i nudi znatno više udobnosti, zbog čega je dobio naziv Z4. Nakon redizajna 2006., vozilo, koje je dizajnirao Chris Bangle, dostupno je i kao Z4 M, s motorom iz BMW-a M3 (E46), ali sada punom snagom od 343 KS (252 kW). Roadster (E85) i Coupé (E86) lansirani su u isto vrijeme.

BMW nije proizveo verziju M za nasljednika E89, ali G29 je dostupan kao M40i. Sa širokim, ravnim prednjim dijelom i dugačkim poklopcem motora nastavlja dizajnerski koncept roadstera s snažnim naglascima i iznimno sportskim iskustvom u vožnji. Sve to donosi motor s 340 KS (250 kW), prilagodljivo M podvozje i M sportski diferencijal.

Period proizvodnje BMW Z4 M: 2006. - 2008., 2019. - danas

Motori: 3,0-3,2 litre (250-252 kW, 340-343 KS), 6-cilindarski

Duljina / širina / visina: 4.091 - 4.321 mm / 1.781 - 1.861 mm / 1.268 - 1.304 mm

Potrošnja goriva i CO2 emisije.

  • Disclaimer reference invalid