Vozna dinamika BMW-a X4

DRŽI VAŠ POGLED. OSLOBAĐA SNAGU.

Vozna dinamika BMW-a X4.

DRŽI VAŠ POGLED. OSLOBAĐA SNAGU.

Vozna dinamika BMW-a X4.

Dovoljan je samo nježan pritisak na papučicu gasa da BMW X4 odjuri u vlastiti svijet. Osamstupanjski mjenjač Steptronic Sport maksimalno iskorištava potencijal motora, pa tako BMW X4 xDrive35d od 0 – 100 km/h ubrzava za samo 5,2 sekunde. Inteligentan pogon na četiri kotača BMW xDrive prenosi snagu na cestu uz vrhunsku trakciju. Ostala standardna obilježja uključuju prilagodljivo sportsko upravljanje i sustav kontrole performansi.

DRŽI VAŠ POGLED. OSLOBAĐA SNAGU.Vozna dinamika BMW-a X4.

Dovoljan je samo nježan pritisak na papučicu gasa da BMW X4 odjuri u vlastiti svijet. Osamstupanjski mjenjač Steptronic Sport maksimalno iskorištava potencijal motora, pa tako BMW X4 xDrive35d od 0 – 100 km/h ubrzava za samo 5,2 sekunde. Inteligentan pogon na četiri kotača BMW xDrive prenosi snagu na cestu uz vrhunsku trakciju. Ostala standardna obilježja uključuju prilagodljivo sportsko upravljanje i sustav kontrole performansi.

BMW X4 M40i.

Modelom BMW X40 M40i tvrtka BMW M GmbH ponovno potvrđuje svoju višegodišnju stručnost u izradi ekskluzivnih sportskih automobila. Ovaj automobil oduševljava iznimnom kombinacijom nepatvorene dinamike, udobnosti i svakodnevne praktičnosti.

  • Redni šesterocilindarski benzinski motor M Performance TwinPower Turbo

    Redni šesterocilindarski benzinski motor M Performance TwinPower Turbo spoj je dojmljivih performansi s potiskom koji je postojan sve do visokih okretaja čime postavlja nove standarde u niši kojom vlada BMW X4. Motor s koljenastim vratilom od kovanog čelika omogućuje vrtnju na visokim okretajima što je specifično za BMW M modele – najveći okretni moment od 465 Nm dostupan je već na 1350 – 5250 o/min. Trolitreni motor razvija najveću snagu od 360 KS (265 kW) na 5800 – 6000 o/min. BMW X4 M40i s mjesta do 100 km/h ubrzava za samo 4,9 sekunde. Te dojmljive performanse postignute su uz kombiniranu potrošnju od 8,6 l/100 km i emisiju CO2 od 199 g/km što je savršen primjer iznimne uravnoteženosti između dinamičnosti i učinkovitosti te dodatna potvrda BMW-ove vrhunske inženjerske stručnosti i znanja.
    Specifičan ispušni sustav optimiziran je kako bi se glasao karizmatičnim, pojedinačno reguliranim zvukom i osiguravao idealan povratni tlak u ispuhu. Usto je opremljen inteligentnim sustavom nadzora ventila te je, zahvaljujući ispušnim cijevima od crnog kroma, prepoznatljiv na prvi pogled. 

  • Tipična vozna dinamika M Performance

    Zahvaljujući mnoštvu prilagodbi, BMW X4 M40i oduševljava voznom dinamikom kakvu pružaju jedino modeli tvrtke M Performance. Opsežno tuniranje ovjesa podiže bočne i uzdužne značajke dinamike na posve novu razinu čime se zadovoljavaju potrebe čak i najsportskijih vozača. Većina sustava prilagođena je da zadovolji tipičnu voznu dinamiku M Performance, uključujući pogon BMW xDrive skloniji stražnjem kraju te elektronički nadzirane amortizere i prilagodljivi sportski upravljač.
    Standardan osamstupanjski mjenjač Steptronic Sport s ručicama iza upravljača omogućuje vam udobnija i ekstremno sportskija prebacivanja brzina te poboljšanu neposrednost prebacivanja u niže stupnjeve. Pogonski sklop je sportski i izravno povezan što vam zajedno sa standardnim sustavom kretanja s mjesta omogućuje munjevita ubrzavanja s mjesta. S druge strane, golemi kočni diskovi na prednjoj osovini i optimirane kočne pločice na svim kotačima jamče zadivljujuću kočnu snagu, čak i u najsportskijim vozačkim uvjetima.

  • Vanjština

    M geni u dizajnu BMW-a X4 M40i zaslužni su za činjenicu da vozilo, čim ga ugledate, odiše maksimalnom dinamikom. Sportski izgled karakteriziran je mnoštvom pojedinačnih i ekskluzivnih detalja zahvaljujući dijelovima iz standardnog paketa M Sport, uključujući i posebne prilagodbe na prednjem i stražnjem odbojniku.
    Čak i kad ga promatrate iz daljine, BMW X4 M40i ističe se u gomili jer ćete odmah prepoznati ekskluzivan izgled lakometalnih dvokrakih 20-inčnih dvobojnih kotača. Dostupni u dimenzijama 8,5 J x 20 (sprijeda) i 10 J x 20 (straga), kotači su opremljeni gumama ultravisokih performansi. Posebni dizajnerski elementi sive boje u zračnim otvorima u širokoj prednjoj maski i letvice bubrežaste maske dodatno pridonose markantnosti vozila. Kućišta retrovizora sportskog izgleda (također dostupna u sivoj boji) neodoljiva su čak i vjetru. Dvostruke ispušne cijevi od crnog kroma zaslužne su da moćan stražnji kraj vozila izgleda još dinamičnije.

  • Unutrašnjost

    Mnoštvo značajki u unutrašnjosti BMW-a X4 M40i pridonosi njegovu sportskom ugođaju. Materijali vrhunske kvalitete i tipičan M dizajn s naglaskom na detaljima dodatno pridonose vozačkom zadovoljstvu. Na pragovima vrata pogled će vam odmah pasti na natpis “X4 M40i”. Ukrasne letvice (od aluminija i nekoliko drugih inačica) dodatno podižu sportsko-tehnološki dojam. Još jedan primjer je elektronička oznaka modela ispod okretomjera. M kožnati sportski upravljač savršeno je oblikovan za vaše ruke i omogućuje vam najveću točnost pri kontroliranju vozila. A pri skretanju u zavoje, savršeno ergonomična sportska sjedala pružaju vozaču i suvozaču bočnu stabilnost i izvrsnu udobnost.

PRILAGODLJIVO SPORTSKO UPRAVLJANJE.

Prilagodljivo sportsko upravljanje sa Servotronicom omogućuje izravan i okretan stil vožnje uz manje fizičkog napora pri skretanju. Reakcija na kut upravljača neovisna je o trenutačnoj brzini s različitim omjerima skretanja. To skraćuje pokret potreban za skretanje pri naročito velikim kutevima, što značajno povećava okretnost i poboljšava držanje u oštrim skretanjima, pri vožnji uskim cestama ili u naglim zavojima pri sportskoj vožnji. Također je poboljšana udobnost pri parkiranju, okretanju i manevriranju. Za malene kuteve skretanja, sustav pruža izvrsnu stabilnost upravljanja i visok stupanj točnosti skretanja.

VOZNA DINAMIKA.

Zahvaljujući posebno izrađenoj šasiji, motorima visokih performansi i mnoštvu vrhunske standardne opreme, BMW X4 nudi izvrsnu okretnost.

The Performance Control

SUSTAV KONTROLE PERFORMANSI.

Sustav kontrole performansi pri skretanju raspodjeljuje snagu motora i kontrolu kočenja na pojedine kotače. Budući da pri skretanju vanjski kotači trebaju prijeći veću udaljenost od unutarnjih, ovaj se BMW-ov sustav upliće izlaznom snagom motora i kontroliranim kočenjem. Vanjski kotači dobiju više snage, a unutarnji manje, čime se maksimizira vučna snaga svakog kotača. To znači da vozilo praktički samo sebe skreće i tako se povećavaju sigurnost i udobnost u vožnji.

Osamstupanjski sportski mjenjač steptronic sport s ručicama

OSAMSTUPANJSKI SPORTSKI MJENJAČ STEPTRONIC SPORT S RUČICAMA.

Osamstupanjski Steptronic Sport prijenos prilagođava se pojedinačnom stilu vožnje svakog vozača. Savršen je za sve oblike vožnje, od ugodnog krstarenja do dinamične vožnje.
Osim automatske promjene stupnjeva prijenosa, brzine možete prebacivati i ručno. Promjena se postiže uporabom ručice mjenjača ili ručicama na upravljaču.
U režimu rada Sport promjene stupnjeva prijenosa prilagođene su za maksimalne performanse. Precizna promjena osamstupanjskog mjenjača optimizira proces ubrzanja i motor uvijek stoji na razini koja mu omogućava maksimalnu snagu i učinkovitost. Maksimalno ubrzanje moguće je zahvaljujući sustavu kretanja s mjesta (Launch Control) koji automatski mijenja stupnjeve prijenosa za postizanje optimalnog broja okretaja u minuti.
U vožnji velikim brzinama dodatna osma brzina umanjuje potrebnu brzinu motora i tako smanjuje potrošnju i buku motora. Ovdje se jasno vidi svrha nanovo razvijene i izrazito učinkovite spojke za promjenu stupnjeva prijenosa. Osambrzinski Steptronic Sport mjenjač jamči maksimalnu učinkovitost i nevjerojatno uglađenu promjenu stupnjeva prijenosa.

Šasija

ŠASIJA.

Šasija je posebno prilagođena kako bi odgovarala BMW-u X4 i oduševljava sjajnim držanjem ceste, fantastičnom upravljivošću, vrhunskom okretnošću te, istodobno, izimnom udobnošću u svakom trenutku. Uz sustav dinamičnog nadzora amortizera s režimima rada Comfort, Sport i Sport+, vozne karakteristike mogu se pojedinačno podesiti. Široki trag BMW-a X4 i stražnja osovina s pet ramena omogućuju brže ulijetanje u zavoje uz minimalno naginjanje vozila.

  • Sustav dinamičnog nadzora amortizera

    Sustav Dynamic Damper Control omogućuje idealno namještanje karakteristika amortizera kako bi bio prikladan za sve vozačke situacije te kako bi poboljšao udobnost i voznu dinamiku. Uz standardan način rada Comfort koji ublažava izbočine i druge neugodne kretnje vozila, postoje i programi Sport te Sport+. U tim načinima rada amortizeri se automatski ukrute kako bi omogućili sportskiji vozački stil.

BMW xDrive

BMW xDRIVE.

Inteligentan sustav pogona na četiri kotača BMW xDrive prilagođava se najizazovnijim cestovnim površinama te osigurava izvanredno prianjanje kotača u svakom trenutku. Uz xDrive i sustav dinamičke stabilnosti (Dynamic Stability Control, DSC), vozilo je stabilno i upravljivo. Izvanredne reakcije u djeliću sekunde dopuštaju pogonu xDrive fleksibilnu raspodjelu pogonske snage među dvjema osovinama za optimalno prianjanje. Tako xDrive kombinira prednosti pogona na sve kotače – vuču, stabilnost upravljanja i sigurnost – s klasičnom BMW-ovom okretnošću.

  • Status xDrive

    Jasna poruka čak i u teškim situacijama: xDrive Status pokazuje širu sliku. Vozeći po grubim površinama vozač ima pristup informacijama koje su relevantne za off-road vožnju – i na upravljačkoj ploči i na središnjem kontrolnom prikazu. Uz lako čitljiv kompas za orijentaciju (samo u kombinaciji s navigacijskim sustavom), na zaslonu su također prikazani uzdužni i poprečni nagib vozila te trenutačni kut blokiranja upravljača – i to ne samo numerički, nego i uz grafički 3D prikaz samog automobila.

Sustav nadzora vozačkog iskustva

SUSTAV NADZORA VOZAČKOG ISKUSTVA.

Sustav Driving Experience Control omogućuje vozaču odabir između režima rada Comfort za standardne postavke motora i prijenosa, režima rada ECO PRO za učinkovitost te režima rada Sport za dinamičniju vožnju. Učinkoviti režim rada ECO PRO inteligentno prilagođava karakteristike papučice za ubrzavanje te prijenosa, kao i postavke grijanja/klime.
Režim rada ECO PRO smanjuje potrošnju goriva za 20 posto. Funkcija “jedrenja” (“coasting”, dostupna uz mjenjač Steptronic), asistenta za dionicu ceste koja slijedi (Route-Ahead Assistant) i ECO PRO Route dodatno pomažu smanjiti potrošnju goriva. Asistent za dionicu koja slijedi koristi se navigacijskim sustavom kako bi procijenio lokalne uvjete na cesti i unaprijed dao savjete. Postoji li ograničenje brzine nakon idućeg zavoja, sustav savjetuje vozača da uspori prije skretanja.
Sustav ECO PRO Route također pomaže optimizirati potrošnju goriva. Sustav predlaže optimalnu rutu koja uzima u obzir gustoću prometa, individualni vozački stil i uvjete na cesti. Kad vozač skine nogu s papučice gasa bez kočenja, funkcija “jedrenja” omogućuje vozilu lagodnu vožnju do 160 km/h. U režimu rada Sport automobil reagira izravnije i dopušta sportski način vožnje.

  • Režim rada Sport

    Otisnite se na sljedeću razinu. Kad je u režimu vožnje Sport uključen sustav nadzora vozačkog iskustva, motor i ovjes će izravnije reagirati za još dinamičniju vožnju.
    Režim rada Sport uključuje se na prekidaču za sustav nadzora vozačkog iskustva na središnjoj konzoli čime aktivirate predefiniranu konfiguraciju postavki motora i ovjesa koje vam, ovisno o opremljenosti pojedinog automobila, omogućuju značajno veću dinamičnost od standardnih postavki. Primjerice, motor postaje još brži u reakcijama. Za modele s mjenjačem Steptronic, vrijeme prebacivanja stupnjeva prijenosa znatno je brže. U režimu rada Sport, trenutačna izlazna snaga (kW) i okretni moment (Nm) također su prikazani na središnjem prikazu. Ta je funkcija dostupna isključivo uz navigacijski sustav Professional. Uz prilagodljivi ovjes, ovjes postaje agilniji. Usto, ako je vaš BMW opremljen prilagodljivim sportskim upravljanjem, otpor servoupravljača se smanjuje i omogućuje vozaču izravniji doživljaj vožnje.