PREPUSTITE SE POUZDANIM POMOĆNICIMA.

Sustavi pomoći vozaču BMW ConnectedDrive u BMW-u X3.

Bez obzira na to što planirali, sustavi BMW-a X3 tu su da vam pomognu na svaki način. BMW X3 opcijski može biti opremljen tehnologijama koje vam tijekom putovanja pomažu na različite načine i tako jamče najvišu razinu udobnosti i sigurnosti. Tako možete uživati u najvažnijem: istinskom zadovoljstvu u vožnji.

POMOĆ U VOŽNJI.

Paket pomoći u vožnji povezuje sustav upozoravanja na napuštanje trake i sustav nadzora približavanja koji rade s kamerama i funkcijom pomoćnoga gradskog kočenja.
Sustav upozoravanja na napuštanje trake na brzinama iznad 70 km/h otkriva oznake na kolniku i vibriranjem upravljača upozorava vozača na nenamjernu promjenu trake. Upozorenje se ne aktivira ako je promjena trake namjerna, tj. ako je uključen žmigavac.
Dok sustav upozorenja na približavanje s funkcijom pomoćnoga gradskog kočenja registrira vozila, funkcija upozorenja na ljude s pomoćnim gradskim kočenjem reagira na pješake. Kad postoji opasnost od sudara, sustav na dva načina upozorava vozača – pali se simbol na instrumentnoj ploči, a poslije njega slijedi zvučno upozorenje. Upozorenje na pješake reagira na brzinama od 10 do 60 km/h i u slučaju neposredne opasnosti emitira upozorenje. Ako sustav upozori na mogući sudar, istodobno se za bržu reakciju primjenjuju i kočnice. U slučaju nužde sustav će samostalno započeti s kočenjem. Djelovanje sustava mogu omesti mrak i magla.

  • Pomoć u vožnji Plus

    Funkcija pomoći u vožnji Plus (dostupna samo s mjenjačem Steptronic) osim upozorenja na sudar i nehotični izlazak iz voznog traka raspolaže aktivnim tempomatom s funkcijom Stop&Go. Svi zajedno pomažu u kritičnim i uobičajenim voznim situacijama na autocesti.
    Funkcija je dostupna samo uz navigacijski sustav Business ili Professional.
    Upozorenje na približavanje vozilu ispred reagira u fazama. Ovisno o tome počne li vozilo ispred naglo kočiti ili sustav otkrije nepomičan objekt, reagira u rasponu od vizualnog signala preko aktivnog kočenja do potpunog zaustavljanja vozila. Ako automobil počne nenamjerno napuštati vozni trak, sustav vozača upozorava vibriranjem upravljača.
    Aktivni tempomat postojano održava odabranu brzinu između 30 i 210 km/h, odnosno pri uključivanju nadzora udaljenosti od vozila ispred brzinu automatski prilagođava tijeku prometa. Funkcija Stop&Go čak nadzire brzinu do potpunog zaustavljanja, glatko ubrzavajući kad se pritisne papučica gasa, primjerice u gustom prometu.

NAVIGACIJSKI SUSTAV PROFESSIONAL.

Navigacijski sustav Professional ima lijepo dizajnirano sučelje i izvanrednu paletu usluga. Sustavom se rukuje intuitivno jer je posve integriran u vozilo, a obuhvaća koncept rukovanja iDrive i iDrive Touch Controller.
Sustav se sastoji od uređaja za telefoniranje bez ruku s USB priključkom i glasovnim nadzorom, radiom BMW Professional s DVD pogonom te 20 GB memorije za audiodatoteke. Omogućava i uporabu prometnih informacija u stvarnom vremenu (Real Time Traffic Information, RTTI). Ugrađen LCD ekran u boji dijagonale 26 centimetara (8,8 inča) s funkcijom podijeljenog zaslona (glavni i pomoćni) osmišljen je kako bi omogućio najbolju vidljivost i čitljivost.

  • iDrive Touch Controller

    iDrive Touch Controller s gumbima za izravni pristup izbornicima, osam dodatnih prečaca i glasovnim upravljanjem olakšava uporabu jer adresu odredišta možete napisati rukom na površini osjetljivoj na dodir. Zahvaljujući trodimenzionalnom prikazu karata koji se služi satelitskim slikama kao pozadinom – s fotografski realističnim prikazom izabranih objekata – navigacija se pretvara u uzbudljiv vizualni doživljaj. Karte se u BMW-ovim salonima bez dodatnih naknada mogu ažurirati tri godine. U okviru sustava BMW ConnectedDrive, u nekim europskim zemljama sustav besplatno tijekom tri godine automatski ažurira karte do četiri puta na godinu.

INTELIGENTNO PREPOZNAVANJE GOVORA.

Inteligentno prepoznavanje govora s obradom govora na daljinu nudi najvišu moguću razinu glasovne podrške. Sustav razumije prirodan govor, umjesto da samo prepoznaje ograničene izgovorene naredbe. Prepoznavanje govora ne uključuje samo širok spektar pojedinačnih i situacijskih varijacija, nego također razumije lingvističke varijetete, dijalekte i žargon. Na taj način se otvara znatno širi raspon mogućnosti prilikom diktiranja SMS i elektroničkih poruka. Ovaj znatno proširen raspon funkcija moguć je zahvaljujući prepoznavanju govora koje se odvija odvojeno od putnog računala, na serverima sustava Connected- Drive, i temelj je Inteligentnog prepoznavanja govora. Funkcija računalnog oblaka (cloud computing) omogućava da se brzo i jednostavno provedu nespecifične pretrage na internetu, koristeći svakodnevni govor, od čega koristi ima i sustav za navigaciju. Na primjer, koristeći se prirodnim govorom, moguće je pretraživati restorane koji se nalaze u blizini. Usto, prijelaz na cloud znači češća ažuriranja, što jamči da će sve buduće inovacije biti dostupne u najkraćem mogućem roku, bilo da se radi o novom softveru ili napretku u računalnoj lingvistici.

Sustavi kamera
Sustavi kamera

SUSTAVI KAMERA.

Zahvaljujući opcijskim sustavima kamera, parkiranje je uvijek pravi užitak. Razlog tome su pogled naokola i stražnja kamera koje omogućavaju potpun nadzor područja oko vozila. Usto, senzori sustava za nadzor udaljenosti (PDC) pri parkiranju daju vizualne i zvučne signale koji olakšavaju parkiranje i čine ga mnogo sigurnijim.

  • Stražnja kamera

    Kamera za vožnju unatrag omogućuje vozaču da na kontrolnom zaslonu prati područje iza vozila pri manevriranju i parkiranju. Stražnja kamera poboljšava vidljivost pri vožnji unatrag brzinama do 20 km/h, primjerice kad parkirate. Interaktivne crte vodilje pokazuju je li odabrano parkirno mjesto dovoljno veliko za vozilo te osiguravaju pomoć vozaču tijekom parkiranja tako što određena područja prikazana na kontrolnom zaslonu boje određenim bojama. Uz kuku za vuču prikolice, zahvaljujući praktičnoj funkciji zumiranja kamera za vožnju unatrag olakšava približavanje prikolici.

  • Pogled naokolo

    Sustav pogleda naokolo (Surround View) nudi panoramski pogled od 360° područja oko vozila za što su zadužene kamere u vanjskim zrcalima, širokokutna kamera sprijeda te stražnja kamera. Sustav pomaže vozaču pri manevriranju ili parkiranju na tijesna parkirna mjesta, odnosno u vožnji kad je ograničena vidljivost.
    Pogled naokolo uključuje funkcije pogleda straga, bočnog pogleda i pogleda odozgo bazirane na ugrađenim kamerama. Pogled odozgo prikazuje područja sa strane vozila i tako olakšava manevriranje. Širokokutna kamera bočnog pogleda smještena u maski te stražnja kamera zajedno nude panoramski prikaz područja ispred i iza vozila. Zamijete li kamere vozilo koje se približava sa strane, na to će upozoriti žutim crtama oko slike i bljeskanjem upozoravajućeg žutog trokuta. Bočni pogled automatski se isključuje kad vozilo premaši brzinu od 15 km/h.
    Vozač zatim može odabrati stražnju kameru, odnosno pogled odozgo ili bočni pogled. Sustav se uključuje biranjem stupnja za vožnju unatrag ili na druge unaprijed određene načine. Slike koje snimaju kamere prikazuju se na kontrolnom zaslonu.

Pomoć pri parkiranju

POMOĆ PRI PARKIRANJU.

Sustav pomoći pri parkiranju olakšava paralelno parkiranje. Bez obzira na to je li uključen ili ne, sustav uvijek mjeri raspoloživ prostor pri prolasku malom brzinom (manjom od 35 km/h) na udaljenosti manjoj od 1,5 metara od reda parkiranih vozila.
Pronađe li dovoljno veliko mjesto, vozač jednostavno uključuje žmigavac, sustav pomoći pri parkiranju preuzima upravljač, a vozač to prati biranjem odgovarajućeg stupnja prijenosa i pritiskanjem papučice gasa, odnosno kočnice. Pritom sustav pomaže uputama na kontrolnom zaslonu i odgovarajućim zvučnim signalima. Na taj se način vozač može opustiti i uživati u većoj sigurnosti prilikom parkiranja.

BMW SELECTIVE BEAM.

Sustav za sprječavanje zasljepljivanja BMW Selective Beam noćnu vožnju čini mnogo sigurnijom i udobnijom. Po mraku nudi odličnu vidljivost bez zasljepljivanja drugih vozača.
Sustav otkriva druge sudionike u prometu i selektivno ih isključuje iz dometa dugog snopa glavnih svjetala vozila. Snop dug 400 metara omogućava rano otkrivanje opasnosti i olakšava slijeđenje smjera.