Vozna dinamika i učinkovitost BMW-a M2 Coupé

ZAVOJE SVLADAVA KAO OD ŠALE.

BMW M

Vozna dinamika i učinkovitost BMW-a M2 Coupé.

ZAVOJE SVLADAVA KAO OD ŠALE.

Vozna dinamika i učinkovitost BMW-a M2 Coupé.

Osmišljen za iznenadna ubrzanja i oštre zavoje. Ekstreman doživljaj vožnje koji nećete tako lako zaboraviti. Svojom neusporedivom žustrinom, vrhunskom dinamikom i uzbudljivim zvukom, BMW M2 Coupé tipičan je M automobil. S opcijskim 7-stupanjskim M mjenjačem s dvije spojke za iznimno brze i glatke promjene stupnjeva prijenosa, kompozitnim M kočnicama dizajniranim za najveća opterećenja i aktivnim M diferencijalom kao dijelom standardne opreme za najveću stabilnost i postizanje najboljeg prianjanja, posve je jasno da je riječ o vozilu koje će zavladati svakom cestom.

ZAVOJE SVLADAVA KAO OD ŠALE.Vozna dinamika i učinkovitost BMW-a M2 Coupé.

Osmišljen za iznenadna ubrzanja i oštre zavoje. Ekstreman doživljaj vožnje koji nećete tako lako zaboraviti. Svojom neusporedivom žustrinom, vrhunskom dinamikom i uzbudljivim zvukom, BMW M2 Coupé tipičan je M automobil. S opcijskim 7-stupanjskim M mjenjačem s dvije spojke za iznimno brze i glatke promjene stupnjeva prijenosa, kompozitnim M kočnicama dizajniranim za najveća opterećenja i aktivnim M diferencijalom kao dijelom standardne opreme za najveću stabilnost i postizanje najboljeg prianjanja, posve je jasno da je riječ o vozilu koje će zavladati svakom cestom.

BMW M

OPCIJE PRIJENOSA.

6-stupanjski ručni M mjenjač

6-stupanjski ručni M mjenjač.

Dizajniran kako bi bio lagan i kompaktan, M 6-brzinski ručni prijenos sinoniman je s inteligentnom laganom konstrukcijom. Unutar prijenosa, nova obloga protiv trenja od ugljičnih vlakana s kugličnim prstenovima omogućava udobnije pomicanje zupčanika, a suhi sustav za podmazivanje osigurava učinkovitiju opskrbu uljem.
Sedmerostupanjski M mjenjač s dvije spojke i sustavom Drivelogic

Sedmerostupanjski M mjenjač s dvije spojke i sustavom Drivelogic.

Mijenjanje brzina bez gubitka snage, pomoću kvačila ili usporavanja: prijenos s dvostrukom spojkom M od 7 stupnjeva sa sustavom Drivelogic. Stupnjevi prijenosa mogu se mijenjati automatski ili ručno pomoću ručica mjenjača na upravljaču ili ručice mjenjača. Launch Control osigurava maksimalno ubrzanje iz stojećeg položaja.

M PRIGUŠIVAČ ISPUHA.

M prigušivač ispuha

M PRIGUŠIVAČ ISPUHA.

Nizak tlak u M ispušnom loncu s dvije dvostruke ispušne cijevi optimira performanse i ekološke značajke M motora. Električno upravljana zaklopka na ispušnom sustavu zaslužna je za karakterističan sportski zvuk BMW-a M2 Coupé.

Aktivni M diferencijal

AKTIVNI M DIFERENCIJAL.

Aktivni M diferencijal stalno raspodjeljuje moment među dvama stražnjim kotačima te tako optimira prianjanje kotača o podlogu i slijeđenje smjera pri promjeni trake i ubrzavanju, brzom svladavanju zavoja te u vožnji po neravnim podlogama, primjerice po snijegu, ledu ili šljunku. Izvanredna vozna obilježja nudi čak i pod ekstremnim bočnim ubrzanjima. Neprestane glatke prilagodbe blokade diferencijala usklađuju se s trenutačnim potrebama i pridonose nadzoru vozila u ekstremnim situacijama.


Trakcija je optimirana posebnim elektroničkim uređajem koji smanjuje razliku brzine vrtnje stražnjih kotača. Sustav je razvijen u natjecateljske svrhe i posebnim je procesorom povezan sa sklopom dinamičkog nadzora stabilnosti (DSC). Proaktivno omogućava savršenu primjenu blokiranja između 0 i 100 posto kako bi se neutralizirale čak i najmanje razlike u momentima između stražnjih kotača a da pritom vozilo ne počne podupravljati. Aktivni M diferencijal jamči najbolje prianjanje kotača o podlogu, čime pridonosi držanju smjera i upravljivosti te po potrebi gotovo svu snagu motora pretvara u ubrzanje.

TRKAĆE ZNAČAJKE.

Neusporediva dinamika, munjevite reakcije i precizno upravljanje tri su značajke po kojima se M automobili prepoznaju od svojih početaka. Doživljaj vožnje u BMW-u M2 Coupé temelji se na najnovijim tehnologijama iskušanim u najekstremnijim uvjetima, pa je vozilo u svakom trenutku spremno na velika ubrzanja uz maksimalno prianjanje kotača o podlogu. Važni dijelovi konstrukcije vozila optimirani su za uporabu u uvjetima sličnim onima na trkaćim stazama te su iskušani kako bi omogućili najbolje performanse. Dinamički nadzor stabilnosti (DSC) s dinamičkim M režimom, električni servoupravljač s posebno ugođenim M Servotronicom te laka konstrukcija prednje i stražnje osovine upotpunjuju upečatljiv koncept vozila.

  • Trkaće sposobnosti

    Sile uzdužnog i poprečnog ubrzanja kakve se pojavljuju na trkaćim stazama postavljaju osobite zahtjeve na podmazivanje svih sustava vozila. Svojim poznavanje automobilizma inženjeri tvrtke BMW M GmbH zajamčili su najbolju opskrbu mazivima u svakidašnjoj vožnji, ali i uvjetima kakve nalazimo na trkaćim stazama.

  • Režim M Dynamic

    M dynamic režim rada, podfunkcija dinamičke kontrole stabilnosti (DSC), omogućava određeni stupanj proklizavanja kotača, što značajno poboljšava dinamiku vožnje. Dok DSC radi protiv podupravljanja i preupravljanja, M dynamic režim rada omogućava potpuno iskorištavanje maksimalnog uzdužnog i lateralnog dinamičkog potencijala automobila. Međutim, pristup podršci koju nudi DSC se zadržava.

  • M Servotronic

    M Servotronic prilagođava servoupravljač kako bi odgovarao trenutačnoj brzini i osigurao izravnu i preciznu reakciju upravljanja čak i pri velikim brzinama. Također osigurava vrhunsku udobnost smanjujući fizički napor potreban za upravljanje, kao i maksimaliziranje pokretljivosti prilikom parkiranja, manevriranja ili navigacije uskim uličicama ili uvijajućim cestama.

M KOMPOZITNE KOČNICE.

M kompozitne kočnice

M KOMPOZITNE KOČNICE.

Zahvaljujući korištenju različitih materijala, M kompozitne kočnice postižu izvanredne vrijednosti usporavanja i izuzetno su stabilne i vrlo izdržljive. One također teže manje, što ima pozitivan utjecaj na agilnost, dinamiku i ubrzanje. Blue metalik kliješta kočnica s M logotipom su zaštitni znak tih M određenih kočnica visokih performansi.

270 KM/H

M Driver paket povećava najveću brzinu do 270 km/h. M Driver paket može se naručiti pri kupnji novog vozila ili se može dodati neki kasniji datum. Svi ostali tehnički podaci ostaju nepromijenjeni nakon instalacije. To također uključuje bon za BMW M Intensive Training u sklopu škole vožnje BMW Driving Experience.

INTELIGENTNA LAKA KONSTRUKCIJA.

Laka prednja osovina

Laka prednja osovina.

Smanjenjem neovješene mase, lagana prednja osovina povećava voznu dinamiku, udobnost vučne sile i ovjesa. Također optimizira raspodjelu opterećenja osovine, osiguravajući neutralne vozne karakteristike i bolju kontrolu u zahtjevnim situacijama vožnje.
Laka stražnja osovina

Laka stražnja osovina.

Lagana stražnja osovina pomaže smanjiti težinu vozila, poboljšati okretnost, dinamiku i ubrzanje te smanjiti neovješenu masu i optimizirati udobnost vučne snage i ovjesa.

TEHNOLOGIJE BMW EFFICIENTDYNAMICS.

BMW EfficientDynamics

TEHNOLOGIJE BMW EFFICIENTDYNAMICS.

Izvucite više od svake litre goriva s BMW EfficientDynamics: bolje performanse, veću učinkovitost i povećano iskustvo vožnje. Tehničke inovacije koje smanjuju potrošnju goriva uz istodobno povećanje zadovoljstva u vožnji znače da čista dinamika dolazi sa svakim BMW-om.

  • Potrošnja goriva i emisije CO2 za BMW M2 Coupé:

    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirana): 8.5 to 7.9

    Emisije CO2 u g/km (kombinirane): 199 to 185

    Daljnje informacije o službenoj potrošnji goriva i službenim specifičnim emisijama CO2 novih osobnih automobila mogu se naći u "Vodič za potrošnju goriva, emisije CO2 i potrošnju električne energije novih automobila“), koji je dostupan bez naknade na svim prodajnim mjestima, od Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Njemačka.