BMW M2 Coupé

M NASLJEĐE.

BMW M

BMW M2 Coupé.

BMW M

M NASLJEĐE.

BMW M2 Coupé.

M NASLJEĐE.BMW M2 Coupé.
BMW M

Najveća snaga u kW (KS) na o/min

272 (370)/6,500

Najveći okretni moment na o/min

465/1,400–5,560

Ubrzanje 0 – 100 km/h u s

4,5 (4,3 s opcijskim sedmerostupanjskim mjenjačem M DCT s Drivelogicom)

Najveća brzina u km/h

250 (270 s M vozačkim paketom)

Dizajn i zamisao prvog BMW-a M2 Coupé u povijesti tvrtke temelje se na povijesnim zasadama BMW-ova odjela M GmbH. Vozilo je spoj vrhunskog sportskog duha i klasičnog pogona na stražnje kotače s preciznošću i agilnošću suvremenih M automobila. Posebno oblikovani prednji i stražnji dio vozila optimiraju protok zraka i aerodinamiku vozila, a sportski ugođen ovjes i snažan redni šesterocilindarski benzinski motor M TwinPower jamči zapanjujuće performanse.

VOZNA DINAMIKA I UČINKOVITOST.

Ručni šesterostupanjski mjenjač ili M mjenjač s dvije spojke i Drivelogicom, aktivni M diferencijal i spontano ubrzanje koje na širokom rasponu okretaja omogućava moment od čak 500 Nm jasno ukazuju da je riječ o pravom sportašu načinjenom u najboljoj tradiciji tvrtke BMW M GmbH.

Trkaće značajke

Trkaće značajke.

Vozački doživljaj u BMW-u M2 Coupé temelji se na visokorazvijenoj tehnologiji iskušanoj pod najekstremnijim uvjetima. Rezultat je autentično vozačko iskustvo koje mogu ponuditi samo M automobili: s gotovo savršenom raspodjelom opterećenja od 50:50, izvanrednim podvozjem i trkaćim sposobnostima.
Sedmerostupanjski M DCT mjenjač s Drivelogicom

Sedmerostupanjski M mjenjač s dvije spojke i sustavom Drivelogic.

Mijenjanje brzina bez gubitka snage, pomoću kvačila ili usporavanja: M dvostruka spojka od 7 stupnjeva sa sustavom Drivelogic. Stupnjevi prijenosa mogu se mijenjati automatski ili ručno pomoću ručica mjenjača na upravljaču ili ručice mjenjača. Launch Control osigurava maksimalno ubrzanje iz stojećeg položaja.
Aktivni M diferencijal

Aktivni M diferencijal.

Aktivni M diferencijal optimizira trakciju i stabilnost vozila pri promjeni vozne trake ili ubrzavanja iz zavoja, prilikom ulaska u zavoje pri velikim brzinama ili na različitim cestama. Trakcija je optimizirana uz pomoć elektronički upravljanog uređaja koji smanjuje razliku u brzini okretaja između stražnjih kotača.
M kompozitne kočnice

M kompozitne kočnice.

Zahvaljujući korištenju različitih materijala, M kompozitne kočnice postižu izvanredne vrijednosti usporavanja i izuzetno su stabilne i vrlo izdržljive. One također teže manje, što ima pozitivan utjecaj na agilnost, dinamiku i ubrzanje. Blue metalik kliješta kočnica s M oznakom su zaštitni znak tih M određenih kočnica visokih performansi.

GDJE JE PREVIŠE UPRAVO ONOLIKO KOLIKO TREBA.

BMW-M.com - Nova internet stranica oko najmoćnijeg slova na svijetu.

DIZAJN.

Dizajn BMW-a M2 Coupé utjelovljenje je čiste snage i dinamike. Sportske kupeovske linije, mišićav izgled i kokpit s pravim trkaćim detaljima dodatno ističu sportski duh vozila.

  • Potrošnja goriva i emisije CO2 za BMW M2 Coupé:

    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirana): 8.5 to 7.9

    Emisije CO2 u g/km (kombinirane): 199 to 185

    Daljnje informacije o službenoj potrošnji goriva i službenim specifičnim emisijama CO2 novih osobnih automobila mogu se naći u "Vodič za potrošnju goriva, emisije CO2 i potrošnju električne energije novih automobila“), koji je dostupan bez naknade na svim prodajnim mjestima, od Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirt h-Str. 1, 73760 Ostfildern, Njemačka.