Vozna dinamika BMW-a serije 2 Coupé

NE TREBA MU VOZAČ NEGO SUUČESNIK.

Vozna dinamika BMW-a serije 2 Coupé.

NE TREBA MU VOZAČ NEGO SUUČESNIK.

Vozna dinamika BMW-a serije 2 Coupé.

Kad maksimalno živite život, ne zanimaju vas kompromisi kao što je slučaj s BMW-om serije 2 Coupé. Držanje na cesti, raspodjela mase 50:50 sprijeda-straga i sportske performanse stražnjeg pogona jedinstveni su u toj klasi. Dinamičan i energičan, usredotočen na samo jedan cilj, a to je vrhunsko vozačko zadovoljstvo.

NE TREBA MU VOZAČ NEGO SUUČESNIK.Vozna dinamika BMW-a serije 2 Coupé.

Kad maksimalno živite život, ne zanimaju vas kompromisi kao što je slučaj s BMW-om serije 2 Coupé. Držanje na cesti, raspodjela mase 50:50 sprijeda-straga i sportske performanse stražnjeg pogona jedinstveni su u toj klasi. Dinamičan i energičan, usredotočen na samo jedan cilj, a to je vrhunsko vozačko zadovoljstvo.

Vozna dinamika

VOZNA DINAMIKA.

Poriv za kretanjem osjećate čak i kad stoji na mjestu. Obećanje koje BMW serije 2 Coupé ispunjava čim pritisnete gumb za pokretanje motora. Iskusite to sami!

VOZNA DINAMIKA.

Poriv za kretanjem osjećate čak i kad stoji na mjestu. Obećanje koje BMW serije 2 Coupé ispunjava čim pritisnete gumb za pokretanje motora. Iskusite to sami!

BMW M240i.

Ovo vozilo započinje gdje druga završavaju. Naime, redni šesterocilindarski benzinski motor s turbopunjačem i 326 KS (240 kW) omogućuje vozilu rekordno ubrzanje uz maksimalnu učinkovitost. Paket opreme M Aerodynamics, stražnji rub spojlera i šasija M rezultiraju iznimno sportskim izgledom, boljim držanjem na cesti i optimalnim vozačkim ponašanjem u svim uvjetima. Čak i unutrašnjost modela M240i sa sportskim sjedalima za vozača i suvozača, kožnatim M upravljačem s višefunkcijskim tipkama i brojne druge mogućnosti prenose ugođaj svijeta koji se vrti oko utrkivanja. I nudi visoke performanse kako i treba – zapanjujuće.

  • Vanjski dio

    Sa svojim posebnim šesterocilindričnim rednim motorom i sportskim zvukom, model M Performance najsportskiji je od svih modela BMW-a serije 2. Već na prvi pogled, njegovi 18-inčni M lakometalni kotači s posebno razvijenim miješanim gumama, ksenonska prednja svjetla i M Sport kočnice tamne metalik plave boje s "M" logotipom upućuju na potpunu predanost vozila nenadmašnim sportskim performansama. Posebno poravnan M sportski ovjes, spušten za 10 mm, i promjenjivo sportsko upravljanje s uključenim Servotronicom jamče vozilu poboljšanu okretnost i dinamiku u vožnji. Više sigurnosti, više vozne dinamike. Opcijski pogon na sva četiri kotača BMW xDrive ravnomjerno prenosi snagu između dvije osovine čime vam je zajamčena optimalna trakcija i pokretljivost čak i u teškim uvjetima vožnje.
    M paket aerodinamike s posebnom prednjom maskom i stražnjim difuzorom, kao i stražnji spojler na poklopcu prtljažnika, jamče poboljšanu aerodinamiku i bolju potisnu silu na vozilo. Kućišta vanjskih retrovizora u nijansi sive Ferric, kao i dvije crne kromirane ispušne cijevi savršeno zaokružuju sportski izgled vozila. Bilo kakve preostale sumnje u performanse ovog modela brzo će nestati čim vidite natpis "M240i" ispisan u tamnom kromu straga.

  • Unutrašnjost

    Unutrašnjost modela M Performance odiše iznimnim sportski obilježjima poput pragova s logotipom M240i, sportskim sjedalima za vozača i suvozača s klasičnim prošivima M stila na presvlakama i M kožnatim upravljačem s višefunkcijskim tipkama. Iznimnom ugođaju kabine pridonose i M unutarnje aluminijske letvice sportskog stila Hexagon i instrumentna ploča s posebnim dizajnom brojčanika i prekrasnim crvenim linijama na pokazivačima, kao i instrumentna ploča proširene funkcionalnosti zajedno s logotipom M240i. Opcijska koža Dakota Oyster s tamnim Oyster pojedinostima u svijetloj unutrašnjosti stvara posebice otmjen kontrast sportskom duhu vozila. Model M Performance također je opremljen i M osloncem za noge vozača. Za unutarnje osvjetljenje možete birati između ekskluzivnih boja narančasto-crvene ili bijele. Dinamičan izgled savršeno dopunjuje obloga krova antracitne boje iz paketa BMW Individual. Sustav Radio Professional daje melodiozan završni dodir unutrašnjosti.

Sustav kretanja s mjesta

SUSTAV KRETANJA S MJESTA.

SUSTAV KRETANJA S MJESTA.

BMW serije 2 Coupé dojmljuje od samog početka, čak i u stanju mirovanja. Ključna riječ je ona koja pobudi uzbuđenje u svim sportskim vozačima, a to je maksimalno ubrzanje. Ono je omogućeno funkcijom osmerostupanjskog mjenjača Steptronic Sport koju nazivamo Launch Control. Jedan kratak pritisak na gumb DSC, prebacite ručicu mjenjača u položaj S, pritisnite kočnicu i papučicom gasa pokrenite funkciju prebacivanja u niži stupanj te potom otpustite papučicu kočnice i otkrijte što znači okretni moment.

Prilagodljivi M ovjes

PRILAGODLJIVI M OVJES.

Prilagodljivi M ovjes dodatno je spušten za 10 mm čime se povećao dinamički potencijal vozila. Vozač može namjestiti vozne osobine putem sustava nadzora vozačkog iskustva kako bi uživao u kojem god vozačkom stilu želi u određenom trenutku – od udobnog do iznimno sportskog. Koji god način rada izabrao, elektronički nadzirani amortizeri prilagodljivog M ovjesa u djeliću sekunde se kalibriraju prema uvjetima na cesti. Sustav također rabi brojne senzore koji mjere vibracije kotača te brzinu vozila kako bi se postiglo optimalno amortiziranje i veća sigurnost.
Režim rada COMFORT može se izabrati za opušteno putovanje. Režim rada SPORT omogućuje izrazito sportski način rada ovjesa sa zamjetno užim hodom amortizera. Želite li ekstremnu vožnju, najbolji vam je izbor režim SPORT+ kojim uključujete funkciju nadzora dinamičke trakcije (DTC) koja vam omogućuje više proklizavanja kotača za sportsku vožnju na granicama dinamike vozila. Međutim, funkcija DSC nije posve isključena već se kasnije aktivira (unutar granica fizički mogućeg i sigurnog) kako bi se stabiliziralo vozilo.

Prilagodljivo sportsko upravljanje

PRILAGODLJIVO SPORTSKO UPRAVLJANJE.

Prilagodljivo sportsko upravljanje sa sustavom Servotronic omogućava izravne i brze reakcije upravljača te olakšava njegovo skretanje. Djeluje mijenjajući omjere upravljanja neovisno o trenutačnoj brzini. Na taj se način smanjuje kut zakretanja upravljača u ekstremnim položajima čime se uvelike povećava agilnost i poboljšava upravljanje pri brzoj vožnji oštrim zavojima ili pri naglim skretanjima za zaobilaženje prepreka. Također olakšava parkiranje te skretanje i upravljanje vozilom. Pri malim kutovima upravljača sustav izvanredno slijedi smjer i ima vrlo visok stupanj točnosti upravljanja.

UPRAVLJANJE DOŽIVLJAJEM VOŽNJE.

Upravljanje doživljajem vožnje

UPRAVLJANJE DOŽIVLJAJEM VOŽNJE.

Režim rada Comfort, ECO PRO i Sport.

Upravljanje doživljajem vožnje omogućuje vozaču da bira između režima rada Comfort, ECO PRO (usmjeren prema učinkovitosti) i Sport koji omogućuje još dinamičniju vožnju.

Učinkovitost s režimom ECO PRO.

Štedljivi režim vožnje ECO PRO inteligentno prilagođava karakteristike papučice gasa te prijenosa, ali i postavke klima-uređaja odnosno grijanja kako bi vožnja bila što učinkovitija. Režim ECO PRO smanjuje potrošnju goriva čak i do 20 posto. Funkcije “kotrljanja“, asistent za dionicu ceste koja slijedi (Route-Ahead Assistant) i ECO PRO Route (dostupno samo uz navigacijski sustav Professional) dodatno smanjuju potrošnju goriva. Sustav pomoći za dionicu koja slijedi (Route-Ahead Assistant) koristi navigacijski sustav za procjenu lokalnih uvjeta na cesti kako bi unaprijed savjetovao vozača. U slučaju da iza slijedećeg zavoja nastupa ograničenje brzine, sustav upozorava vozača da uspori prije skretanja.
ECO PRO Route također pomaže da se gorivo učinkovito iskoristi. Uzimajući u obzir gustoću prometa, osobni stil vožnje i mjesne uvjete, sustav predlaže rutu koja je optimizirana za uštedu goriva. Funkcija “kotrljanja” omogućuje vozilu da klizi cestom pri brzinama do 160 km/h kad vozač makne nogu s papučice gasa, a da pritom ne koči. Kod režima vožnje Sport, automobil izravnije reagira čime se omogućuje sportskiji način vožnje.

UPRAVLJANJE.

Kad je u pitanju dizajn i funkcionalnost, BMW serije 2 Coupé nije skrojen samo po mjeri vozača. Čak je i njegova tehnologija usmjerena na stvaranje stroja koji nudi istinsko zadovoljstvo u vožnji. I taj cilj uspješno ostvaruje! Zahvaljujući BMW-ovom pogonu na stražnje kotače, upravljanju doživljajem vožnje, prilagodljivom sportskom upravljanju i jedinstvenoj u klasi savršenoj raspodjeli mase u omjeru 50:50, ovaj sportski kupe oduševljava izvanredno okretnim, preciznim upravljanjem. Ili, kako mi to zovemo: neobuzdano vozačko zadovoljstvo.