OSLONITE SE NA POUZDANE POMAGAČE.

Sustavi pomoći u vožnji iz palete usluga BMW ConnectedDrive z BMW-u serije 2 Cabrio.

Brojne inovativne tehnologije pomažu vam na razne načine te jamče najvišu razinu udobnosti i sigurnosti. Omogućuju vam da se usredotočite na jednu od najvažnijih stvari u životu – bezbrižno zadovoljstvo vožnje.

POMOĆ U VOŽNJI.

Paket pomoći u vožnji povezuje sustav upozoravanja na napuštanje trake i sustav nadzora približavanja koji rade s kamerama i funkcijom pomoćnoga gradskog kočenja. Sustav upozoravanja na napuštanje trake na brzinama iznad 70 km/h otkriva oznake na kolniku i vibriranjem upravljača upozorava vozača na nenamjernu promjenu trake. Upozorenje se ne aktivira ako je promjena trake namjerna, tj. ako je uključen žmigavac.
Dok sustav upozorenja na približavanje s funkcijom pomoćnoga gradskog kočenja registrira vozila, funkcija upozorenja na ljude s pomoćnim gradskim kočenjem reagira na pješake. Ako je upozorenje na približavanje uključeno i vozilo ispred naglo zakoči, BMW odmah reagira. Najprije prikazuje simbol upozorenja, zatim simbol počne bljeskati, naposljetku se začuje zvučni signal. Ako vozač ni tada ne reagira, vozilo počinje kočiti (na brzinama ispod 60 km/h). Na brzinama između 20 i 25 km/h sustav upozoravanja na pješake pomaže spriječiti nesreće s pješacima, a na brzinama do 60 km/h smanjuje posljedice nezgode. Ako sustav mora intervenirati, kočnice se pripremaju za bržu reakciju i po potrebi aktiviraju. Sustav prepoznavanja umora nadzire vozača kako bi prepoznao znakove umora. Ako zamijeti neobično ponašanje, na kontrolnom zaslonu pojavljuje se savjet vozaču da uzme stanku i malo se odmori.

NAVIGACIJSKI SUSTAV PROFESSIONAL.

Navigacijski sustav Professional ima lijepo dizajnirano sučelje i izvanrednu paletu usluga. Sustavom se rukuje intuitivno jer je posve integriran u vozilo, a obuhvaća koncept rukovanja iDrive i iDrive Touch Controller. Sustav se sastoji od uređaja za telefoniranje bez ruku s USB priključkom i glasovnim nadzorom, radiom BMW Professional s DVD pogonom te 20 GB memorije za audiodatoteke. Omogućava i uporabu prometnih informacija u stvarnom vremenu (Real Time Traffic Information, RTTI). Ugrađen LCD ekran u boji dijagonale 8,8" (26 centimetara) s funkcijom podijeljenog zaslona (glavni i pomoćni) osmišljen je kako bi omogućio najbolju vidljivost i čitljivost.

  • iDrive Touch Controller

    iDrive Touch Controller s gumbima za izravni pristup izbornicima, osam dodatnih prečaca i glasovnim upravljanjem olakšava uporabu jer adresu odredišta možete napisati rukom na površini osjetljivoj na dodir. Zahvaljujući trodimenzionalnom prikazu karata koji se služi satelitskim slikama kao pozadinom – s fotografski realističnim prikazom izabranih objekata – navigacija se pretvara u uzbudljiv vizualni doživljaj.

  • Automatsko ažuriranje karata

    Karte se u BMW-ovim salonima bez dodatnih naknada mogu ažurirati tri godine. U okviru sustava BMW ConnectedDrive, u nekim europskim zemljama sustav besplatno tijekom tri godine automatski ažurira karte do četiri puta na godinu.

INFORMACIJE O OGRANIČENJU BRZINE S INDIKATOROM ZABRANE PRETJECANJA.

Informacije o ograničenju brzine s indikatorom zabrane pretjecanja.

INFORMACIJE O OGRANIČENJU BRZINE S INDIKATOROM ZABRANE PRETJECANJA.

Usluga prikaza informacije o ograničenju brzine s indikatorom zabrane pretjecanja prikazuje trenutačno ograničenje brzine te podatke o zonama zabrane pretjecanja na instrumentnoj ploči. Sve to prikazano je na informativnom zaslovu instrumentne ploče. Kamera ugrađena u unutarnji retrovizor otkriva važne prometne znakove koje potom kontrolna jedinica obrađuje i prikazuje zajedno s podacima iz navigacijskog sustava. Uporabom ostalih funkcija u automobilu, katkad vam mogu biti prikazana i uvjetna ograničenja brzine, primjerice u lošim vremenskim uvjetima ili određeno doba dana.

SUSTAV POMOĆI PRI PARKIRANJU.

Sustav pomoći pri parkiranju olakšava paralelno i okomito parkiranje. Bez obzira na to je li uključen ili ne, sustav uvijek mjeri raspoloživ prostor – čak i u vrlo tijesnim prostorima – pri prolasku malom brzinom (manjom od 35 km/h) na udaljenosti manjoj od 1,5 metara od reda parkiranih vozila.
Pronađe li dovoljno veliko mjesto, vozač jednostavno uključuje žmigavac, sustav pomoći pri parkiranju preuzima upravljač, a vozač to prati biranjem odgovarajućeg stupnja prijenosa i pritiskanjem papučice gasa, odnosno kočnice. Pritom sustav pomaže uputama na kontrolnom zaslonu i odgovarajućim zvučnim signalima.
Dok se vozilo polako približava prepreci, pomoć pri parkiranju automatski se uključuje preko funkcije "Auto PDC" (Automatic Park Distance Control, automatska kontrola udaljenosti pri parkiranju). Proširena funkcionalnost ovog sustava uključuje i pomoć vozaču pri parkiranju unazad, tj. na parkirnim mjestima koja su okomita na cestu. PDC također odašilje zvučni signal upozorenja ako se vozilo previše približi preprekama s bilo koje strane.
Pri parkiranju bez uključene pomoći, sustav za bočno parkiranje rabi dodatne senzore za nadzor prostora uz vozilo, a prepreke prikazuje na kontrolnom zaslonu. Vozač se može opustiti i uživati u većoj sigurnosti prilikom parkiranja.

KAMERA ZA VOŽNJU UNATRAG.

Kamera za vožnju unatrag

KAMERA ZA VOŽNJU UNATRAG.

Kamera za vožnju unatrag omogućuje vozaču da na kontrolnom zaslonu prati područje iza vozila pri manevriranju i parkiranju. Stražnja kamera poboljšava vidljivost pri vožnji unatrag brzinama do 15 km/h, primjerice kad parkirate.
Vodilice i obojene oznake za prepreke koje se pojavljuju na kontrolnom zaslonu pokazuju vozaču da je odabrano parkirno mjesto dovoljno veliko za automobil – što uvelike olakšava parkiranje. Sustav crvenom bojom prikazuje tragove kotača pri posve zakrenutom upravljaču, odnosno zelenim vodilicama koje pokazuju kako se upravo zakreće upravljač.
Stražnja se kamera automatski isključuje poslije prevaljenih deset metara ili kad brzina premaši 15 km/h. Kad je na automobilu kuka za vuču, stražnja kamera povećava sliku i tako olakšava približavanje prikolici natraške.