Sustavi pomoći u vožnji BMW ConnectedDrive u modelima BMW serije 2 Active Tourer

OSLONITE SE NA POUZDANE POMAGAČE.

Sustavi pomoći u vožnji BMW ConnectedDrive u modelima BMW serije 2 Active Tourer.

OSLONITE SE NA POUZDANE POMAGAČE.

Sustavi pomoći u vožnji BMW ConnectedDrive u modelima BMW serije 2 Active Tourer.

Brojne inovativne tehnologije pomažu vam na razne načine te jamče najvišu razinu udobnosti i sigurnosti. Omogućuju vam da se usredotočite na jednu od najvažnijih stvari u životu – bezbrižno zadovoljstvo vožnje.

OSLONITE SE NA POUZDANE POMAGAČE.Sustavi pomoći u vožnji BMW ConnectedDrive u modelima BMW serije 2 Active Tourer.

Brojne inovativne tehnologije pomažu vam na razne načine te jamče najvišu razinu udobnosti i sigurnosti. Omogućuju vam da se usredotočite na jednu od najvažnijih stvari u životu – bezbrižno zadovoljstvo vožnje.

POMOĆ U GUŽVI.

Pomoć u gužvi

POMOĆ U GUŽVI.

Pomoć pri zastojima u prometu smanjuje opterećenje za vozača tijekom monotone vožnje. Pri brzinama do 60 km/h sustav omogućuje automobilu da klizi uz druge automobile i tako smanjuje napetost koju izazivaju zastoji u prometu. Automatski održava željenu udaljenost od vozila ispred i prilagođava brzinu automobila, a prema potrebi će čak i potpuno zaustaviti vozilo. Usto i aktivno upravlja vozilom. Vozilo tako pomaže vozaču da ostane u istoj prometnoj traci, sve dok vozač na upravljaču drži barem jednu ruku. Nakon potpunog mirovanja od najviše 30 sekundi, automobil će se automatski opet pokrenuti. Još jedno dostignuće na putu do potpuno autonomne vožnje.

BMW HEAD-UP ZASLON.

BMW Head-up zaslon u boji projicira sve relevantne informacije izravno u vozačevo vidno polje, što vozaču omogućava da se potpuno usredotoči na cestu. Trenutačna brzina, upute navigacijskog sustava, upozorenja o ograničenjima brzine, znakovi zabrane pretjecanja te zabavne funkcije i telefon prikazani su zajedno s upozorenjima iz sustava za pomoć vozaču.
Simboli se projiciraju na sklopivu ploču iznad upravljačke ploče i prikazani su u boji tako da znakovi izgledaju realistično. Malo tamnija boja ploče povećava kontrast.
Osvijetljenost projekcije automatski se podešava prema vanjskim uvjetima osvijetljenosti, a može se prilagoditi i ručno. Noćni i dnevni prikazi različitog su dizajna. Vozač bira koje informacije osim brzine i upozorenja pomoćnih sustava želi vidjeti na zaslonu. Vidljivost je ograničena kad vozač nosi polarizirane sunčane naočale.

POMOĆ U VOŽNJI PLUS.

Driving Assistant Plus sustav donosi veliko unapređenje sigurnosti i udobnosti. Uključuje upozorenje za prilazak i pješake te kočnicu za vožnju gradom, upozorenje za izlazak iz trake, pomoć za visoki snop, upozorenje o ograničenjima brzine, Cruise Control sustav s kamerama, Stop&Go funkciju i pomoć u gužvi.

Napomena: rad sustava mogu omesti mrak i magla.

  • Pomoć u vožnji

    Driving Assistant sustav uključuje sustave koji se baziraju na kamerama, a služe za pomoć vozaču poput upozorenja za izlazak iz trake, upozorenja prilaska, BMW selektivni snop i informacije o ograničenju brzine. Upozorenje prilaska i upozorenje na pješake s funkcijom gradskog kočenja upozorava vas na sudare pri brzinama između 10 i 60 km/h, dok upozorenje za izlazak iz trake pokreće vibriranje upravljača ako pri brzini od 70 km/h ili više nenamjerno mijenjate traku.

  • Upozorenje na nenamjeran izlazak iz trake

    Sustav upozoravanja na napuštanje trake na brzinama iznad 70 km/h otkriva oznake na kolniku i vibriranjem upravljača upozorava vozača na nenamjernu promjenu trake. Upozorenje se ne aktivira ako je promjena trake namjerna, tj. ako je uključen žmigavac.

  • Upozorenje prilaska i upozorenje na pješake

    Dok sustav upozorenja na približavanje s funkcijom pomoćnoga gradskog kočenja registrira vozila, funkcija upozorenja na ljude s pomoćnim gradskim kočenjem reagira na pješake. Ako postoji rizik od sudara, sustav za upozorenje na prilazak aktivira upozorenje u dvije faze – najprije se na instrumentnoj ploči pali lampica sa simbolom, a zatim se oglašava zvučni signal. Upozorenje na pješake reagira na brzinama od 10 do 60 km/h i u slučaju neposredne opasnosti emitira upozorenje. Ako sustav upozori na mogući sudar, kočnice se istodobno pripremaju za bržu reakciju. U hitnim slučajevima sustav započinje kočiti kako bi osigurao da se pri udaru smanji brzina. Ako je uključen nadzor približavanja, kad vozilo ispred naglo zakoči vaš automobil odmah reagira. Sustav reagira u koracima – najprije prikazuje simbol upozorenja, zatim simbol počne treptati i emitira se zvučni signal, a naposljetku vozilo samo počinje kočiti (na brzinama do 60 km/h).

  • Aktivni tempomat s funkcijom Stop&Go

    Tempomat se bazira na kamerama, a opremljen je i funkcijom Stop&Go te održava brzinu do 140 km/h koju vozač unaprijed odabere, kao i udaljenost od vozila ispred. Ako je potrebno, sustav će zaustavili vozilo, automatski ponovno krenuti, a u sporom prometu održavati minimalnu udaljenost od vozila ispred.

POMOĆ PRI PARKIRANJU.

Sustav za pomoć pri parkiranju čini paralelno parkiranje lakšim. Bez obzira na to je li uključen ili nije, sustav u vožnji malom brzinom (ispod 35 km/h) i na najvećoj udaljenosti od 1,5 metara od reda parkiranih vozila procjenjuje veličinu potencijalnih parkirnih mjesta.
Pronađe li dovoljno veliko mjesto, vozač jednostavno uključuje žmigavac, sustav pomoći pri parkiranju preuzima upravljač, a vozač to prati biranjem odgovarajućeg stupnja prijenosa i pritiskanjem papučice gasa, odnosno kočnice. Pritom sustav pomaže uputama na kontrolnom zaslonu i odgovarajućim zvučnim signalima. Na taj način vozač može ostati opušten i uživati u većoj sigurnosti pri parkiranju.

KAMERA ZA VOŽNJU UNATRAG.

Kamera za vožnju unatrag

KAMERA ZA VOŽNJU UNATRAG.

Kamera za vožnju unatrag omogućuje vozaču da na kontrolnom zaslonu prati područje iza vozila pri manevriranju i parkiranju. Stražnja kamera poboljšava vidljivost pri vožnji unatrag brzinama do 15 km/h, primjerice kad parkirate.
Vodilice i obojene oznake za prepreke koje se pojavljuju na kontrolnom zaslonu pokazuju vozaču da je odabrano parkirno mjesto dovoljno veliko za automobil – što uvelike olakšava parkiranje. Sustav crvenom bojom prikazuje tragove kotača pri posve zakrenutom upravljaču, odnosno zelenim vodilicama koje pokazuju kako se upravo zakreće upravljač.
Stražnja se kamera automatski isključuje poslije prevaljenih deset metara ili kad brzina premaši 15 km/h. Kad je na automobilu kuka za vuču, stražnja kamera povećava sliku i tako olakšava približavanje prikolici natraške.

NAVIGACIJSKI SUSTAV PROFESSIONAL S iDRIVE TOUCH CONTROLLEROM.

Navigacijski sustav Plus uključuje BMW Head-Up Display i donosi nekoliko korisnih komponenti, a to su: navigacijski sustav s ugrađenim 8,8-inčnim LCD zaslonom u boji, MP3 player, RDS dvostruki podešivač i instrumentna ploča s TFT zaslonom od 5,7 inča. Upute za rutu prikazuju se strelicama ili mapom na zaslonu, zajedno s govornim uputama. Navigacijskim sustavom upravlja se intuitivno putem iDrive Touch Controllera uz izravnu kontrolu tipkama i osam funkcionalnih bilješki ili – ovisno o vozilu – glasovnom kontrolom.
Navigacijski sustav Plus pokazuje brzu i izravnu rutu u mnogim europskim zemljama, a u nekim slučajevima i dalje. TMC tehnologija otkriva zastoje i izračunava najbrži put vratolomnim brzinama, sve kako bi vozač sigurno stigao na odredište.

Navigacijski sustav Professional.