PAMETNI POMAGAČI U SVIM SITUACIJAMA.

Sustavi pomoći u vožnji tehnologije BMW ConnectedDrive u BMW-u serije 1 (3 vrata).

Vožnja može biti opuštenija kad neke zadatke umjesto vas obavljaju inteligentni sustavi pomoći. Sustav pomoći upozorava vas na nadolazeće opasnosti, Navigacijski sustav Professional odlično se snalazi na gotovo svakome mjestu. A s informacijama o ograničenjima brzine zajamčena vam je vožnja bez ikakvih zastoja. To su tek tri od brojnih opcija koje povećavaju zadovoljstvo u vožnji BMW-om serije 1.

Pomoć u vožnji
Pomoć u vožnji
Pomoć u vožnji
Pomoć u vožnji
Pomoć u vožnji
Pomoć u vožnji

POMOĆ U VOŽNJI.

Paket pomoći u vožnji povezuje sustav upozoravanja na napuštanje trake i sustav nadzora približavanja koji rade s kamerama i funkcijom pomoćnoga gradskog kočenja.
Sustav upozoravanja na napuštanje trake na brzinama iznad 70 km/h otkriva oznake na kolniku i vibriranjem upravljača upozorava vozača na nenamjernu promjenu trake. Upozorenje se ne aktivira ako je promjena trake namjerna, tj. ako je uključen žmigavac.
Dok sustav upozorenja na približavanje s funkcijom pomoćnoga gradskog kočenja registrira vozila, funkcija upozorenja na ljude s pomoćnim gradskim kočenjem reagira na pješake. Ako je upozorenje na približavanje uključeno i vozilo ispred naglo zakoči, BMW odmah reagira. Najprije prikazuje simbol upozorenja, zatim simbol počne bljeskati, naposljetku se začuje zvučni signal. Ako vozač ni tada ne reagira, vozilo počinje kočiti (na brzinama ispod 60 km/h). Na brzinama između 20 i 25 km/h sustav upozoravanja na pješake pomaže spriječiti nesreće s pješacima, a na brzinama do 60 km/h smanjuje posljedice nezgode. Ako sustav mora intervenirati, kočnice se pripremaju za bržu reakciju i po potrebi aktiviraju. Sustav prepoznavanja umora nadzire vozača kako bi prepoznao znakove umora. Ako zamijeti neodgovarajuće ponašanje, na kontrolnom zaslonu se pojavljuje savjet o potrebi za uzimanjem stanke.

AKTIVNI TEMPOMAT S FUNKCIJOM STOP&GO.

Aktivni tempomat s funkcijom Stop&Go, koji uključuje radarski sustav upozoravanja na približavanje s funkcijom smanjivanja brzine i potpunog zaustavljanja, opcija je koja nudi veću udobnost i sigurnost u prometnim zastojima i vožnji u koloni. Sustav održava brzinu koju je odabrao vozač, baš kao i udaljenost od vozila ispred. Vozilo preuzima nadzor nad ubrzavanjem i kočenjem, pa čak i u sporo pokretnom prometu održava odabranu udaljenost od automobila ispred, a po potrebi i zaustavlja vozilo. Ako se automobil približi vozilu ispred, ili ako se drugo vozilo ubaci u traku, sustav točno prilagođava brzinu kako bi u obzir uzeo i drugo vozilo. Sustav djeluje na brzinama do 210 km/h.
Funkcija Stop&Go automatski nadzire brzinu vozila do potpunog zaustavljanja, ali i ponovno ubrzava do željene brzine kad to dopusti prometna situacija.
Ako je upozorenje na približavanje uključeno i vozilo ispred naglo zakoči, BMW odmah reagira. Sustav djeluje u nekoliko koraka. Najprije prikazuje simbol upozorenja, zatim simbol počne bljeskati i emitira se zvučni signal, a naposljetku vozilo samo počinje snažno kočiti.

POMOĆ PRI PARKIRANJU.

Sustav pomoći pri parkiranju olakšava paralelno i okomito parkiranje. Bez obzira na to je li uključen ili ne, sustav uvijek mjeri raspoloživ prostor – čak i u vrlo tijesnim prostorima – pri prolasku malom brzinom (manjom od 35 km/h) na udaljenosti manjoj od 1,5 metara od reda parkiranih vozila.
Pronađe li dovoljno veliko mjesto, vozač jednostavno uključuje žmigavac, sustav pomoći pri parkiranju preuzima upravljač, a vozač to prati biranjem odgovarajućeg stupnja prijenosa i pritiskanjem papučice gasa, odnosno kočnice. Pritom sustav pomaže uputama na kontrolnom zaslonu i odgovarajućim zvučnim signalima.
Dok se vozilo polako približava prepreci, pomoć pri parkiranju automatski se uključuje preko funkcije "Auto PDC" (Automatic Park Distance Control, automatska kontrola udaljenosti pri parkiranju). Proširena funkcionalnost ovog sustava uključuje i pomoć vozaču pri parkiranju unazad, tj. na parkirnim mjestima koja su okomita na cestu. PDC također odašilje zvučni signal upozorenja ako se vozilo previše približi preprekama s bilo koje strane.
Pri parkiranju bez uključene pomoći, sustav za bočno parkiranje rabi dodatne senzore za nadzor prostora uz vozilo, a prepreke prikazuje na kontrolnom zaslonu. Vozač se može opustiti i uživati u većoj sigurnosti prilikom parkiranja.

NAVIGACIJSKI SUSTAV PROFESSIONAL.

Navigacijski sustav Professional ima lijepo dizajnirano sučelje i izvanrednu paletu usluga. Sustavom se rukuje intuitivno jer je posve integriran u vozilo, a obuhvaća koncept rukovanja iDrive i iDrive Touch Controller. Sustav se sastoji od uređaja za telefoniranje bez ruku s USB priključkom i glasovnim nadzorom, radiom BMW Professional s DVD pogonom te 20 GB memorije za audiodatoteke. Omogućava i uporabu prometnih informacija u stvarnom vremenu (Real Time Traffic Information, RTTI). Ugrađen LCD ekran u boji dijagonale 8,8" (26 centimetara) s funkcijom podijeljenog zaslona (glavni i pomoćni) osmišljen je kako bi omogućio najbolju vidljivost i čitljivost.

  • iDrive Touch Controller

    iDrive Touch Controller s gumbima za izravni pristup izbornicima, osam dodatnih prečaca i glasovnim upravljanjem olakšava uporabu jer adresu odredišta možete napisati rukom na površini osjetljivoj na dodir. Zahvaljujući trodimenzionalnom prikazu karata koji se služi satelitskim slikama kao pozadinom – s fotografski realističnim prikazom izabranih objekata – navigacija se pretvara u uzbudljiv vizualni doživljaj.

  • Automatsko ažuriranje karata

    Karte se u BMW-ovim salonima bez dodatnih naknada mogu ažurirati tri godine. U okviru sustava BMW ConnectedDrive, u nekim europskim zemljama sustav besplatno tijekom tri godine automatski ažurira karte do četiri puta na godinu.

INFORMACIJE O OGRANIČENJU BRZINE.

Informacije o ograničenju brzine

INFORMACIJE O OGRANIČENJU BRZINE.

Sigurnost uvijek mora biti na prvome mjestu: sustav informacija o ograničenju brzine s prikazom zabrane pretjecanja na instrumentnoj vas ploči obavještava o važećem ograničenju brzine i mogućoj zabrani pretjecanja koja slijedi. Podaci se prikazuju na informacijskom zaslonu među analognim instrumentima. Kamera ugrađena u osvrtno zrcalo registrira važne prometne znakove. Računalo zatim obrađuje i prikazuje informaciju uz podatke navigacijskog sustava. S pomoću drugih funkcija automobila katkad se prikazuju i uvjetna ograničenja brzine, poput onih koja važe za loša vremena ili u određena doba dana.

KAMERA ZA VOŽNJU UNATRAG.

Kamera za vožnju unatrag

KAMERA ZA VOŽNJU UNATRAG.

Kamera za vožnju unatrag omogućuje vozaču da na kontrolnom zaslonu prati područje iza vozila pri manevriranju i parkiranju. Stražnja kamera poboljšava vidljivost pri vožnji unatrag brzinama do 15 km/h, primjerice kad parkirate.
Vodilice i obojene oznake za prepreke koje se pojavljuju na kontrolnom zaslonu pokazuju vozaču da je odabrano parkirno mjesto dovoljno veliko za automobil – što uvelike olakšava parkiranje. Sustav crvenom bojom prikazuje tragove kotača pri posve zakrenutom upravljaču, odnosno zelenim vodilicama koje pokazuju kako se upravo zakreće upravljač.
Stražnja se kamera automatski isključuje poslije prevaljenih deset metara ili kad brzina premaši 15 km/h. Kad je na automobilu kuka za vuču, stražnja kamera povećava sliku i tako olakšava približavanje prikolici natraške.

SPRJEČAVANJE ZASLJEPLJIVANJA.

Sprječavanje zasljepljivanja

SPRJEČAVANJE ZASLJEPLJIVANJA.

Sustav protiv noćnog zasljepljivanja automatski uključuje dugi ili kratki snop glavnih svjetala ovisno o vozilima koja dolaze ususret ili voze ispred. Dugi snop svjetla također se automatski obara kad je ulična rasvjeta dovoljno jaka.
Kamera postavljena blizu unutarnjeg osvrtnog zrcala zamjećuje svjetla drugih vozila na udaljenosti do 1000 metara. Stražnja svjetla vozila koje se nalazi ispred opaža na udaljenosti od 500 metara. Kad je sustav protiv zasljepljivanja uključen i ususret nam dolazi vozilo ili se približavamo vozilu ispred, sustav automatski obara dugi snop glavnih svjetala.